beantwoord

Kids vrij abonnement

• 9 september 2015
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

wordt na aanmelding het kids vrij abonnement automatisch op de kaart van het kind gezet?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 september 2015, 11:27

Beste Frefaber, en welkom op het forum.

Je vraagt of het Kids Vrij na de aanmelding automatisch op de kaart wordt gezet. Ook geef je aan dat er alweer een Ov-kaart is. Nu geeft u aan dat het probleem is opgelost, en dat u kunt activeren.

Begrijp ik goed dat u een Kids Vrij heeft besteld, maar dat u niet wist of u het abonnement nog moest activeren of dat dit op de kaart staat? Op de pagina over het Kids Vrij staat het volgende: "U betaalt uw bestelling met iDEAL. Zodra de betaling binnen is, ontvangt u een e-mail. Hierin staat hoe u het abonnement bij een NS-kaartautomaat of een ander OV-chipkaart oplaadpunt op uw kaart laadt. Op de adresvinder vindt u alle ophaalpunten bij u in de buurt. Bestelt u uw abonnement via NS Klantenservice? Dan heeft u geen iDEAL nodig, u geeft dan een telefonische machtiging af."

Mocht je echter iets anders bedoelen dat niet duidelijk staat vermeld, dan hoor ik dit graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Wat bedoelt u precies met "na aanmelding"? U bestelt het abonnement Kids Vrij voor de persoonlijke OV-chipkaart van het kind (vult het nummer in van de persoonlijke OV-chipkaart van het kind) en laadt het product daarna op de kaart bij een ophaalautomaat, net zoals het geval is bij reguliere abonnementen voor volwassenen. Als u bij de bestelling een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meebestelt, dan hoeft u niet naar een ophaalautomaat. Het abonnement staat dan al op de kaart als u hem thuisbezorgd krijgt.
Er is alweer een ov kaart, maar het lukt niet om het abonnement te laden.
Badge +3
We kunnen u beter helpen als u aangeeft wat u precies bedoelt met "het lukt niet". Krijgt u een foutmelding, en zo ja, welke, of had u verwacht dat er iets zou gebeuren wat niet gebeurd is?
Het probleem is opgelost. Ik kreeg vandaag bericht dat ik de kaart binnenkort kan activeren. Misschien is het goed om dit voor de duidelijkheid toe te voegen aan de werkwijze.
Beste Frefaber, en welkom op het forum.

Je vraagt of het Kids Vrij na de aanmelding automatisch op de kaart wordt gezet. Ook geef je aan dat er alweer een Ov-kaart is. Nu geeft u aan dat het probleem is opgelost, en dat u kunt activeren.

Begrijp ik goed dat u een Kids Vrij heeft besteld, maar dat u niet wist of u het abonnement nog moest activeren of dat dit op de kaart staat? Op de pagina over het Kids Vrij staat het volgende: "U betaalt uw bestelling met iDEAL. Zodra de betaling binnen is, ontvangt u een e-mail. Hierin staat hoe u het abonnement bij een NS-kaartautomaat of een ander OV-chipkaart oplaadpunt op uw kaart laadt. Op de adresvinder vindt u alle ophaalpunten bij u in de buurt. Bestelt u uw abonnement via NS Klantenservice? Dan heeft u geen iDEAL nodig, u geeft dan een telefonische machtiging af."

Mocht je echter iets anders bedoelen dat niet duidelijk staat vermeld, dan hoor ik dit graag.
Dank u

Reageer