beantwoord

Kids Vrij abonnement

• 23 maart 2016
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb op dit moment een persoonlijke ov-chipkaart en ik wil samen met mijn 4-jarige dochter reizen met deze kaart.

Weet iemand of ik op mijn persoonlijke ov-chipkaart een Kids Vrij abonnement kan zetten waarmee ik gezamenlijk met mijn dochter reis? Of is het vereist dat mijn dochter een eigen ov-chipkaart heeft met hierop een Kids Vrij abonnement?
icon

Beste antwoord door Loes 23 maart 2016, 11:40

Uw dochter zal een eigen persoonlijke OV-chipkaart moeten hebben en dan kan daar Kids Vrij op worden gezet. Als u snel op pad wil, kan u nu ook een railrunner (hele dag geldig en kost 2,50) kopen uit de automaat, met bolle buik en waar muntgeld wordt geaccepteerd. Schaf geen anonieme OV aan (kosten met railrunner 10,-), daar kan ook geen Kids Vrij op en zet de railrunner niet op uw OV-kaart. Anders heeft u zelf geen geldig vervoersbewijs.
Op de site kunt u aangeven dat uw dochter nog geen OV heeft.

Zie voor meer info:

https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/kids-vrij
Bekijk origineel

6 reacties

Uw dochter zal een eigen persoonlijke OV-chipkaart moeten hebben en dan kan daar Kids Vrij op worden gezet. Als u snel op pad wil, kan u nu ook een railrunner (hele dag geldig en kost 2,50) kopen uit de automaat, met bolle buik en waar muntgeld wordt geaccepteerd. Schaf geen anonieme OV aan (kosten met railrunner 10,-), daar kan ook geen Kids Vrij op en zet de railrunner niet op uw OV-kaart. Anders heeft u zelf geen geldig vervoersbewijs.
Op de site kunt u aangeven dat uw dochter nog geen OV heeft.

Zie voor meer info:

https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/kids-vrij
Welkom op het NS Serviceforum Sanne. Biedt het antwoord van Loes voldoende informatie?
Graag wil ik dit topic en mijn ns-forum account verwijdert hebben. Waar kan ik dit doen?
Het topic wordt niet verwijderd, jouw account zal in deactiveren.
Badge +3
Misschien is het ook een goed idee om de naam van het account te anonimiseren. Ik kan me voorstellen dat juist de herkenbaarheid daarvan aanleiding voor dit verzoek vormt.
Klopt, Tochjo. Nornaliter doen we dit wanneer iemand een voor- en achternaam in de username heeft. In dit geval ben ik dat vergeten. Bedankt voor de reminder!

Reageer