beantwoord

Kids vrij abonnement

• 13 januari 2020
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Beste,

Ik probeer al een week via de website een kids vrij abonnement aan te vragen. Vorige week kon er niets besteld worden. Nu kom ik na meerdere keren aanvragen uiteindelijk toch niet verder.

Bij het tabblad ingangsdatum krijg ik de melding: uw aanvraag kan niet worden verwerkt.

En nu?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 13 januari 2020, 11:54

Goedemorgen Marianne V. Welkom bij de NS Community.

Heb je in het eerste scherm een vinkje gezet bij "Bent u hoofdabonnementhouder…”? Zo ja, dan wil ik je verzoeken om het nogmaals te proberen zonder dit aan te vinken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Marianne V. Welkom bij de NS Community.

Heb je in het eerste scherm een vinkje gezet bij "Bent u hoofdabonnementhouder…”? Zo ja, dan wil ik je verzoeken om het nogmaals te proberen zonder dit aan te vinken. 

Reputatie 5

Mogelijk/Hopelijk is dit overbodig, maar op dit forum waren er talloze mensen die het niet goed snapten. Voor dat ABO moet het kind zelf een eigen chipkaart hebben-het wordt dus niet op die van de ouders bijgeplaatst. En die chipkrt moet U eerst wel zelf aanvragen en betalen.

Badge +3

Nee hoor, de kaart kan je samen met het abonnement aanvragen. Kost inderdaad wel € 7,50 dus andersom (eerst kaart aanvragen en later Kids Vrij er op) is eigenlijk hetzelfde.

Reageer