beantwoord

kids vrij abonnement op een voordeel uren abonnement

• 8 July 2014
  • 2 reacties
  • 917 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Via mijnns wil ik dus voor mijn klein kinderen een gratis kids vrij abonnement maar als ik het aan klik via het forum krijg ik een fout melding . Ik heb een voordeel uren kaart en wil ook mijn kleinkinderen wel eens meenemen. Is de ns site overbelast omdat ik alleen maar fout meldingen krijg als ik wat aan klik? En waar onder kan ik dat regelen?
icon

Beste antwoord door Thom 8 July 2014, 13:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het kan niet met het oude voordeelurenabonnement. U zult de Kidsvrij helaas moeten kopen voor 15 euro, dat is wel incl. persoonlijke ov-chipkaart. Het bijbestellen van drie maal gratis Kidsvrij kan wel met een modern abonnement. Het dalvoordeelurenabonnement is nu in de aanbieding voor 29 euro en het is dan meteen te regelen. De kleinkinderen hebben dan wel een eigen persoonlijke ov-chipkaart nodig.

Met een modern Dalvoordeelurenabonnement kan het wel. Bedenk wel dat het oude voordeelurenabonnement ook zo zijn voordelen heeft en het opzeggen ervan is onherroepelijk.
Hallo Omie,

Welkom op het NS serviceforum. Als je nog het 'oude' voordeelurenabonnement hebt, is het niet mogelijk om een bijabonnement daarbij aan te vragen. Het voordeelurenabonnement kent nog oude voorwaarden en daarbij is er geen optie voor een Kids Vrij abonnement. Zoals Thom al aangeeft is het wel mogelijk met een Dalvoordeel abonnement. Eris op dit moment een actie met dit abonnement ipv €50 is hij €29. Vind hier meer info over het abonnement en de actie.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Reageer