Kids Vrij alleen voor "goedkope" abonnementen ?

Ik reis dagelijks van Cuijk naar Arnhem met een traject vrij abonnement, daarvoor betaal ik ruim €171 per maand. Dat is een stevig bedrag en hoger dan vorig jaar. Toen kon ik tegen gereduceerd tarief mijn kinderen mee nemen als ik een keertje naar Nijmegen of Arnhem wilde met ze. Nu wilde ik het Kids Vrij abonnement koppelen aan mijn Traject vrij abonnement maar dat is dan weer niet mogelijk, daarvoor moet je een Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Vrij, Altijd Voordeel of Weekend Vrij abonnement hebben..... sorry ?.... dus met een "goedkoper" abonnement is dit wel mogelijk maar voor mensen met een abonnement uit het duurdere segment mogen gewoon nog meer kaartjes... euhhh..... "producten" aanschaffen..... hoe krom is dit dan ?

6 reacties

Beste a.vandermonde,

Welkom op het NS serviceforum. Bij jaarabonnementen kun je max. 3 gratis Kids Vrij abonnementen bestellen, dat geldt ook voor het Traject Vrij abonnement. Het is dus wel mogelijk om Kids Vrij abonnementen bij een Traject Vrij abonnement te bestellen. Deze informatie kun je ook vinden in de voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +2
Deze informatie kun je ook vinden in de voorwaarden.
Niet op http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/kids-vrij.html. Kan je dat niet gelijk even laten veranderen? Dan hoeven daar niet onnodig vragen over te worden gesteld.
Ja, laat ik direct veranderen! Goed dat je het aangeeft. Vanaf volgend voorjaar kun je trouwens voor alle kinderen tot 12 jaar gratis Kids Vrij aanvragen.
Ja, laat ik direct veranderen! Goed dat je het aangeeft. Vanaf volgend voorjaar kun je trouwens voor alle kinderen tot 12 jaar gratis Kids Vrij aanvragen.

Hallo Brian NS,

Deze pagina is nog steeds niet aangepast...

@ Michiel Ik zie dat het inderdaad nog niet is aangepast. Ik zal het nogmaals doorzetten, zodat dit zsm wordt aangepast.
Reputatie 6
Badge +2
Ik zie dat het nu aangepast is, bedankt.

Reageer