beantwoord

Kids vrij als bijabonement

• 17 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb al drie maanden een Dal Voordeel abonnement en ik ben net erachter gekomen dat ik een gratis kids vrij bijabonnement toe kan voegen. Maar dat lukt bij me niet. Kunt u een stappenplan geven waarbij wordt uitgelegd hoe ik het kan doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 augustus 2014, 14:15

Als u op deze pagina de bestelprocedure volgt, dan wijst het zich volgens mij vanzelf. Vergeet niet het vakje "Ik ben hoofdabonnementhouder en koop dit abonnement als bij-abonnement voor een gezinslid" aan te vinken.

Voor de duidelijkheid: het abonnement wordt niet geladen op uw OV-chipkaart. Uw kind moet reizen met een eigen persoonlijke OV-chipkaart; daarop komt Kids Vrij te staan.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als u op deze pagina de bestelprocedure volgt, dan wijst het zich volgens mij vanzelf. Vergeet niet het vakje "Ik ben hoofdabonnementhouder en koop dit abonnement als bij-abonnement voor een gezinslid" aan te vinken.

Voor de duidelijkheid: het abonnement wordt niet geladen op uw OV-chipkaart. Uw kind moet reizen met een eigen persoonlijke OV-chipkaart; daarop komt Kids Vrij te staan.
Beste Tato, Welkom op het NS Serviceforum. Fijn dat je er bent achter gekomen dat je een Kids Vrij abonnement kun aanschaffen. De link die Tochjo in zijn post genoemd heeft, geeft duidelijke uitleg. Laat je weten of het je gelukt is?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer