Kids vrij bestelling foutmelding | NS Community
beantwoord

Kids vrij bestelling foutmelding

  • 2 February 2022
  • 24 reacties
  • 670 Bekeken

Hoi,

Ik wil het Kids vrij product bestellen en aan de ov-chipkaart van mijn dochter koppelen.

Maar ik krijg steeds een foutmelding te zien als ik 0,01 wil betalen. Zie afbeelding.

Ik ben ingelogd met mijn eigen account, ik kies daarna voor kids vrij product bestellen en ik zie mijn gegevens bij gegevens aanvrager. Ik heb al een ov-chipkaart voor mijn dochter. Ik vul vervolgens haar initialen, achternaam, geboortedatum en haar ov-chipkaart nummer in, maar blijkbaar gaat er toch iets niet goed.

Wat gaat er mis?

Ik hoor het graag,

Nouschka 

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 2 February 2022, 17:46

Bekijk origineel

24 reacties

Hoi Nouschka. Welkom bij de Community. 

Er is op dit moment geen storing bij ons bekend. Ik begrijp dat je bij de gegevens van de aanvrager je eigen gegevens hebt staan en vervolgens bij ‘bestellen’ de gegevens + kaartnummer van de OV-chipkaart van je dochter. Je zou het eventueel via een andere browser eens kunnen proberen.

Ik verneem graag of het is gelukt of niet.

Hoi,

Andere browser heb ik net ook nog geprobeerd, maar dat krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb het een paar weken geleden ook al eens geprobeerd en toen dacht ik dat er misschien wel iets van een storing was want toen kreeg ik ook deze foutmelding.

Verschillende banken heb ik toen ook nog geprobeerd, maar ik kreeg steeds dezelfde foutmelding.

Zou het een alternatief zijn, als ik een eigen account aanmaak voor mijn dochter en dan het product op haar pas/account zet?

Niet dat de foutmelding dan is opgelost…

Gr,

Nouschka

 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de kaart van jouw dochter al aan jouw account toegevoegd of is deze gekoppeld aan een ander account?

Vreemd. Ik heb zelf even een proefbestelling gedaan en dit gaat goed. Je mag evt wel je gegevens naar mij sturen in een privébericht. Dan kijk ik graag naar wat er in de weg zit. 

Geen bericht meer ontvangen. Hopelijk is het nu wel goed gegaan.

ik heb ook hetzelfde probleem.jammer

Er is wederom geen storing gaande. Heb je al contact gehad met onze klantenservice, Emmalyn?

Kids vrij foutmelding 

ik probeer een kids vrij abonnement voor mijn zoon af te sluiten ik heb alle gegevens ingevuld als ik wil doorgaan om te betalen krijg ik de volgende melding:

 

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven twee maanden geleden werd gerapporteerd. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, maar dat helpt niet. Is hier iets aan te doen?

 

Bob

Reputatie 6

Hey Bobos. Op het moment is er geen storing dus het zou moeten lukken. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klanten Service.

Ik denk dat het ook een fout in de software is want mij lukt het ook niet. Kaart is reeds gekoppeld. 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Telkens bij betalen krijg ik een foutmelding. Een maand geleden heb ik het al geprobeerd en toen hetzelfde probleem. Ik dacht er zal wel een storing zijn maar het lukt nog steeds niet. Graag jullie hulp. 

Reputatie 6

Hey EvalienP. Welkom bij de NS Community.

Ook nu is er geen storing bekend. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klanten Service.

Hier exact hetzelfde probleem. Loop vast op het moment dat we 1 cent moeten betalen.

vorige maand hetzelfde maar toen dacht ik aan een tijdelijke interne storing. Nu wederom dezelfde foutmelding en zo te zien ben ik niet de enige. Heb inmiddels verschillende banken geprobeerd en ook verschillende browsers.. Wat gaat er mis NS?

Heb hetzelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing?

Weer kan ik niet anders dan vermelden dat er momenteel geen storing gaande is. Het advies blijft om contact met ons op te nemen. Hopelijk kunnen mijn collega's je verder helpen.

Ik heb ook problemen met het bestellen van kids vrij. Steeds als ik op de bestel knop druk dan wordt ik weer geleid naar het inlog scherm terwijl ik al ingelogd ben!! Ik ben hier al 2 dagen mee bezig. Echt niet ok

Badge +3

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.

@Teamanvin ik heb ook precies hetzelfde...heb je inmiddels al een oplossing ontvangen van NS? 

Welkom op onze NS Community, Liesbet2509. Er zijn vandaag inderdaad problemen. Bestel je dit op een bestaande- of nieuwe OV-chipkaart?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kreeg altijd in verschillende browsers.

 

`Fout bij valideren persoonsgegevens, controleer de ingevoerde gegevens`.

 

Ik heb alle informatie (en foto) goed ingevuld, maar het lukte niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice via de chat-app, maar niemand reageerde.

 

Helaas lopen de wachttijden bij de chat soms op. Het kan een paar uur duren voordat er een medewerker reageert. 

Hier op het forum kunnen we u niet helpen, u zult terug moeten naar de chat.

Ik heb dezelfde fout. Wat ik ook probeer, de fout wordt weergegeven: ik kan niet doorgaan met afrekenen. Ik heb het geprobeerd met 5 verschillende foto's, ik heb veel formaten van dezelfde foto geprobeerd, zelfs ik heb jpg en bmp geprobeerd. Het maakt niet uit, het stond mij niet toe verder te gaan.

Badge +3

Uit het archief… 

En lees ook 

 

Reageer