beantwoord

kids vrij - bol.com-bon

• 28 april 2015
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

ik heb twee kinderen, ieder met een kids vrij abonnement. Nu kreeg ik voor mijn zoon een e-mail waarin stond dat per eerstvolgende verlengdatum het abonnement gratis wordt en dat ik ter compensatie voor het lopende abonnement 15 euro cadeaubon van bol.com krijg.
Voor mijn dochter kreeg ik een brief waarin staat dat ik voortaan ook abonnement gratis krijg, maar daarin staat niet dat ik lopende abonnement gecompenseerd krijg met een cadeaubon van 15 euro?
Kunt u mij zeggen wat het verschil tussen beiden is en waarom ik bij mijn zoon wel en mijn dochter geen 15 euro terug krijg?
icon

Beste antwoord door Herman NS 28 april 2015, 15:05

Hallo Wallydewalvis,

Welkom op het NS serviceforum. Dit kan mogelijk te maken hebben met de ingangsdata van de Kids Vrij abonnementen. Als het abonnement minder dan een half jaar geleden is verlengd, zal de contracthouder in aanmerking komen voor de betreffende mailing. Mochten er onduidelijkheden zijn dan kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Wallydewalvis,

Welkom op het NS serviceforum. Dit kan mogelijk te maken hebben met de ingangsdata van de Kids Vrij abonnementen. Als het abonnement minder dan een half jaar geleden is verlengd, zal de contracthouder in aanmerking komen voor de betreffende mailing. Mochten er onduidelijkheden zijn dan kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer