beantwoord

Kids Vrij gratis

• 8 april 2015
  • 9 reacties
  • 1685 Bekeken

ik kan online niet gratis het kids vrij abonnement bestellen.
dit kan alleen met dalvrij en alle andere nieuwe abonnementen.
ik heb nog de oude voordeeluren kaart die steeds verlengt wordt.
ik wel wel graag kaart hebben voor mijn pleegkind
icon

Beste antwoord door Thom 8 april 2015, 15:58

U kunt Kidsvrij ook los aanschaffen. U hoeft helemaal geen abonnement te hebben om het te aan te vragen. Het kind heeft alleen een eigen chipkaart nodig, die kunt u zo nodig mee bestellen. Een kind met Kidsvrij mag met een willekeurig iemand in bezit van een geldig kaartje meereizen.

Deze link brengt u er:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/kids-vrij.html
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge
In dat geval kan je voor 2,50 euro per reisdag een Railrunner-product op het kind zijn OV-chipkaart laden.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/railrunner.html

Verder kan je ook een Dal Voordeel abonnement afsluiten die het oude Voordeelurenabonnement vervangt.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt Kidsvrij ook los aanschaffen. U hoeft helemaal geen abonnement te hebben om het te aan te vragen. Het kind heeft alleen een eigen chipkaart nodig, die kunt u zo nodig mee bestellen. Een kind met Kidsvrij mag met een willekeurig iemand in bezit van een geldig kaartje meereizen.

Deze link brengt u er:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/kids-vrij.html
Reputatie 6
Badge
Het Kids Vrij product komt op de kaart van uw kind te staan, en daar zal vast geen oud voordeelurenabbonement op staan. Dus ik zie geen reden waarom u Kids Vrij niet kan aanschaffen.
Aan railrunners heb ik niks.reis heel veel met kids.twee keer per week. Online bij bestellingen moet kids vrij abonnement gekoppeld worden aan kaarthouder dan is ie nl gratis. Is een lijst met kaarten maar niet voordeel uren. Die wil ik zeker houden omdat je met oude voorwaarden ook in spits mag reizen
Thom klik zelf maar op link dan vragen ze naar kaart hoofdabonnement houder. Dan krijg je daarbij altijd vrij enz enz klik je niks aan omdat voordeel uren abonnement er niet bij staat kun je niet verder en dus niet bestellen
Reputatie 7
Badge +4
U moet het vinkje dat u hoofdabonnementhouder bent niet aanvinken en gewoon verder gaan. Het verwarrende is dat het kind daarna met u wordt aangesproken, zodat het lijkt dat het niet om het kind gaat. U kiest gezien uw vraag voor de onderste optie waarbij u een ov-chipkaart bestelt.
U heeft dan we een digitale pasfoto van uw pleegkind nodig als u het snel wilt. Het plaatsen van de digitale pasfoto geeft wel eens problemen, zorg voor het goede formaat en verander het contrast desnoods.
Maar dan is ie voor mij dus niet gratis en wel voor andere abonnement houders. Als ik mijn kaart nummer invoer dan wordt mijn abonnement zeker gewijzigd
Reputatie 7
Badge +4
Het is voor u in geen geval kosteloos, in die zin dat u de chipkaart toch moet kopen. Kidsvrij zelf is dat wel.
Ik zie dat de forum gebruikers je al behoorlijk op weg hebben geholpen. Je kan het Kids Vrij abonnement gewoon aanvragen via de link die Thom meestuurt. Je betaalt inderdaad €7,50 voor de ov-chipkaart wanneer hij/zij nog niet in het bezit is van een persoonlijke ov-chipkaart. Verder is het Kids Vrij abonnement geheel gratis.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten

Reageer