beantwoord

kids vrij: hoe bestellen?

  • 20 juli 2015
  • 3 reacties
  • 896 Bekeken

ben al haast een jaar bezig om voor mijn kleinzoon een kids vrij kaart te krijgen. heb zelf al zo,n 10 jaar een 40% kortingskaart en mijn dochter die de moeder is van het bewuste kind heeft een daluren abonnement. wanneer ik een aanvraag indien, geeft de site op dat het abonnement van mij verlopen is of niet bestaat. Maar hoe kom ik nu aan zo'n Kids Vrij kaart?! Ik betaal wel ieder jaar voor mijn kaart, maar volgens de NS bestaat deze niet. Wie o wie heeft de oplossing?
icon

Beste antwoord door Charon NS 21 juli 2015, 15:23

Beste appie1147, welkom op het forum! Jammer om te lezen dat het niet lukt om een Kids Vrij abonnement te bestellen. Als je op de bestelpagina van het Kids Vrij abonnement bent klik je denk ik een vinkje aan voor de tekst: Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'. Dit vinkje is op dit moment niet nodig. Je kunt op de klop Verder klikken zonder het vinkje te zetten. Je hoeft dus geen 'kruisje' te zetten voor de tekst. Zie hieronder:



Op deze manier kun je een los Kids Vrij abonnement bestellen zonder foutmelding over jouw eigen abonnement! 🙂 Het is wel belangrijk dat de persoon (het kind) waarvoor dit abonnement aangevraagd wordt zelf al een persoonlijke OV-Chipkaart heeft. Met hierop de naam en foto van het kind dus, omdat er voor hem/haar een abonnement aangevraagd wordt.

Als je er niet uit komt kun je natuurlijk contact met ons opnemen zodat wij je kunnen helpen. Het makkelijkste is om onze klantenservice te bellen via 030-7515155, dan helpen we je meteen met het aanvragen van dit abonnement! 🙂 We kunnen dan ook meteen kijken of je zelf nog een NS abonnement op je kaart hebt staan.


P.s.: ik heb je bericht een beetje aangepast en de woorden in hoofdletters naar kleine letters veranderd. Leest wat rustiger. Ook heb ik wat dubbele leestekens weggehaald.
Bekijk origineel

3 reacties

U hoeft helemaal niets met uw eigen abonnement te doen. Iedereen kan hier voor 1 cent plus de kosten van een persoonlijke OV-chipkaart (als het kind die nog niet heeft) een Kids Vrij abonnement afsluiten waarmee het kind met iedere volwassene met een geldig vervoerbewijs kan meereizen.
Reputatie 5
Badge
Verder helpt het niet om in HOOFDLETTERS te schrijven. Dit wordt door velen als schreeuwend ervaren.
Badge
Beste appie1147, welkom op het forum! Jammer om te lezen dat het niet lukt om een Kids Vrij abonnement te bestellen. Als je op de bestelpagina van het Kids Vrij abonnement bent klik je denk ik een vinkje aan voor de tekst: Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'. Dit vinkje is op dit moment niet nodig. Je kunt op de klop Verder klikken zonder het vinkje te zetten. Je hoeft dus geen 'kruisje' te zetten voor de tekst. Zie hieronder:



Op deze manier kun je een los Kids Vrij abonnement bestellen zonder foutmelding over jouw eigen abonnement! 🙂 Het is wel belangrijk dat de persoon (het kind) waarvoor dit abonnement aangevraagd wordt zelf al een persoonlijke OV-Chipkaart heeft. Met hierop de naam en foto van het kind dus, omdat er voor hem/haar een abonnement aangevraagd wordt.

Als je er niet uit komt kun je natuurlijk contact met ons opnemen zodat wij je kunnen helpen. Het makkelijkste is om onze klantenservice te bellen via 030-7515155, dan helpen we je meteen met het aanvragen van dit abonnement! 🙂 We kunnen dan ook meteen kijken of je zelf nog een NS abonnement op je kaart hebt staan.


P.s.: ik heb je bericht een beetje aangepast en de woorden in hoofdletters naar kleine letters veranderd. Leest wat rustiger. Ook heb ik wat dubbele leestekens weggehaald.

Reageer