beantwoord

Kids Vrij - Honden Vrij..?

• 15 mei 2016
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Met een 'Kids Vrij' abonnement kunnen kinderen van 4 t/m 11 jaar onbeperkt gratis meereizen. Waarom moet je dan nog voor honden betalen?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 15 mei 2016, 15:21

Hoi Edwin1, welkom op het forum.

Een hond is niet hetzelfde als een kind dus ik snap niet zo goed waarom je het Kids Vrij-abonnement noemt.

Over het gratis meenemen van honden in de trein is al eerder uitgebreid gediscussieerd op dit forum. Op dit moment zijn er geen plannen om de regels m.b.t. honden in de trein aan te passen. Kleine honden die op schoot worden meegenomen mogen gratis mee met de trein. Voor grotere honden moet een Dagkaart hond worden aangeschaft.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Edwin1, welkom op het forum.

Een hond is niet hetzelfde als een kind dus ik snap niet zo goed waarom je het Kids Vrij-abonnement noemt.

Over het gratis meenemen van honden in de trein is al eerder uitgebreid gediscussieerd op dit forum. Op dit moment zijn er geen plannen om de regels m.b.t. honden in de trein aan te passen. Kleine honden die op schoot worden meegenomen mogen gratis mee met de trein. Voor grotere honden moet een Dagkaart hond worden aangeschaft.
Dag Laura, ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen. Zou je dat willen toelichten? En ik ben via de link naar de eerdere discussie gegaan, maar als dat het niveau van deze site is, ben ik heel snel weer vertrokken (heb je wel eens goed gelezen wat daar staat?). Op hoop dat je met een beter antwoord komt.
Dag Laura, ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen.
Kernachtig samengevat staat er: 'Zo zijn de regels en zo blijven ze'.
Reputatie 6
Badge
Zowel in dit topic als het doorgelinkte valt op, dat er vooral een vergelijk met andere (stoffelijke) zaken wordt gemaakt. Een kind, een vouwfiets, handbagage en reisbagage.

Je zou kunnen zeggen: Een grote fiets kost geldt, evenals een grote(re) hond, evenals een groot mens (vanaf 12 jaar...)

Reageer