beantwoord

Kids vrij lukt niet..?

• 10 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Hi, ik probeer een kids vrij abonnement op mijn (persoonlijke) ov-chipkaart te zetten, maar als ik mijn ov nummer intype (en dat is correct in gevuld) krijg ik maar steeds de zelfde fout -->: "Uw aanvraag kan helaas niet verwerkt worden. Het door u opgegeven hoofdabonnement kunnen we niet terugvinden in onze administratie, of het hoofdabonnement is niet meer geldig. Neem voor eventuele vragen contact op met NS Klantenservice.". Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 11 augustus 2017, 09:50

Welkom op het NS Serviceforum, Kishan Raj Poetoe!

Ik raad je aan om tijdens het bestelproces niet te kiezen voor de optie: Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'. Je kunt gelijk naar de volgende pagina door op het knopje verder te drukken. Hier dien je het OV-chipkaartnummer van de persoonlijke kaart van het kind in te vullen. Wanneer er nog geen persoonlijke kaart is kun je bij de stap: Aanvragen nieuwe OV-chipkaart een kaart aanvragen voor het kind.
Bekijk origineel

2 reacties

http://www.ns.nl/abonnementen/kids-vrij.html

"
U kunt Kids Vrij gratis bestellen als uw kind een eigen OV-chipkaart heeft. U kunt een OV-chipkaart ook voor € 7,50 aanschaffen tijdens uw bestelling van Kids Vrij.

Bij aanvraag controleren wij uw persoons- en betaalgegevens met behulp van een iDeal-betaling van € 0,01."

Of even bellen. http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Welkom op het NS Serviceforum, Kishan Raj Poetoe!

Ik raad je aan om tijdens het bestelproces niet te kiezen voor de optie: Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen. Vink dan deze optie aan. Let op: heeft u een Voordeelurenabonnement, vink (om technische redenen) deze optie dan niet aan en klik meteen op 'Verder'. Je kunt gelijk naar de volgende pagina door op het knopje verder te drukken. Hier dien je het OV-chipkaartnummer van de persoonlijke kaart van het kind in te vullen. Wanneer er nog geen persoonlijke kaart is kun je bij de stap: Aanvragen nieuwe OV-chipkaart een kaart aanvragen voor het kind.

Reageer