beantwoord

Kids vrij melding geen saldo

• 3 mei 2016
  • 6 reacties
  • 527 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Bij de nieuwe kids vrij kaart van mijn dochter krijg ik een rood kruis bij het inchecken met de melding "geen saldo". In de voorwaarden staat volgens mij dat er geen instaptarief nodig is om met een kids vrij abonnement met de NS t reizen. Er staat ook geen product klaar om op te halen bij de automaat. Wat gaat hier mis? Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Thom 3 mei 2016, 20:38

Als u de kaart met het goede nummer zoals vermeld in de bevestigingsbrief er voor houdt en er bij Ophalen bestelling geen bestelling klaarstaat, dan is iets niet goed gegaan. U kunt dan het beste Klantenservice bellen, die kunnen alles nakijken. Zorg wel dat u de kaart van het kind bij de hand houdt. Ze zijn er 24 uur per dag, ook nu, lokaal tarief. 030 7515155
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Krijgt u wel een melding dat er Kidsvrij opstaat? Heeft u met hetzelfde kaartnummer als waar Kidsvrij op zou moeten staan gekeken of de bestelling daar aanwezig is? Heeft u het kaartnummer vergeleken met dat in de email waar uw bestelling is bevestigd?

Op een kaart waar een Kidsvrijabonnement opstaat, is saldo niet nodig. Gezien de melding ontbreekt het abo waarschijnlijk.

Kidsvrij komt nooit op de chipkaart van ouders of grootouders te staan, altijd op de kaart van het kind.
Ik heb de persoonlijke kaart van mijn dochter bij de lezer van de automaat gehouden en gekeken of er producten klaar staan, maar er staat niks klaar om te laden. Hoe krijg ik het abonnement er op als er niks klaar staat?
Reputatie 7
Badge +4
Als u de kaart met het goede nummer zoals vermeld in de bevestigingsbrief er voor houdt en er bij Ophalen bestelling geen bestelling klaarstaat, dan is iets niet goed gegaan. U kunt dan het beste Klantenservice bellen, die kunnen alles nakijken. Zorg wel dat u de kaart van het kind bij de hand houdt. Ze zijn er 24 uur per dag, ook nu, lokaal tarief. 030 7515155
Heeft u het abbonoment op de juiste ov chipkaart gezet en het opgehaald al bij de automaat (voor het inchecken)?
Welkom op het NS Serviceforum Rds. Heb je al contact met KlanteNService gehad? Zo niet, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, dan verschijnt de optie. Graag NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer vermelden.
Ik heb (nog) geen privébericht ontvangen. Thom geeft voor nu dus het juiste antwoord. Ik kan niet nagaan met de klantgegevens hoe het zit, dus durf er verder weinig over te zeggen. Twijfel je ergens over, dan kun je altijd snel schakelen met onze klanteNService via bijvoorbeeld telefoon en webcare. Maar ook de moderators op dit forum helpen graag.

Reageer