beantwoord

Kids vrij vergeten te activeren

• 26 februari 2019
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Hallo NS, ik heb een probleem. Met 2 kids op stap en bij de 1e overstap merk ik dat ik bij allebei het kids vrij abo niet heb geactiveerd... gelukkig geholpen door een vriendelijke ns medewerker, maarre... kan ik het geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 26 februari 2019, 11:16

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Teruggave is geen recht, u had immers niet geactiveerd, maar coulance. Houdt de kaartnummers bij de hand en wie weet, altijd proberen, men is bij Kantenservice de rotste niet..Het is een menselijk foutje.
Na activering rijden uw kids verder gratis met u mee.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Teruggave is geen recht, u had immers niet geactiveerd, maar coulance. Houdt de kaartnummers bij de hand en wie weet, altijd proberen, men is bij Kantenservice de rotste niet..Het is een menselijk foutje.
Na activering rijden uw kids verder gratis met u mee.
Beste JJN, welkom bij onze Community!

Dat kan natuurlijk gebeuren, je kunt zoals Thom aangeeft het beste even contact opnemen met onze Klantenservice.

Hopelijk komen jullie eruit!
Ha Emma NS, volgens de heer bij de klantenservice is het niet mogelijk... een vaag verhaal dat er iets niet te bewijzen valt. Maar dat lijkt me vreemd want de hele reishistorie staat op de kaart
Nou, nog een keer geprobeerd en nu is het wel gedaan door de klantenservice. De aanhouder wint zullen we maar zeggen!
Fijn dat het toch is gelukt JJN!

Reageer