beantwoord

Kids-vrij verlengen?

Mijn dochter heeft een kidsvrij abonnement. In november moet deze vernieuwd worden.
nu wordt ze in mei 2015 12 jaar.

Kan ik nog een abonnement nemen, en tot wanneer is dat dan geldig?
Krijg ik reductie?

Graag een uitleg 🙂
icon

Beste antwoord door Thom 23 oktober 2014, 11:50

Dag Kuupje: Het abonnement is geldig tot en met de dag voordat uw kind 12 jaar is geworden. Overigens wordt KidsVrij gratis vanaf het voorjaar van 2015. Het is verder nu al gratis te bestellen voor veel abonnementshouders. Als u bijvoorbeeld een Dalvoordeelabonnement heeft, kunt u er tot drie stuks KidsVrij gratis aanvragen en op de ov-chipkaart van het kind zetten. Dat bespaart toch weer 15 euro.

Er is bij mijn weten geen sprake van reductie, er zal nagenoeg altijd sprake zijn van een kortere geldingsduur na de elfde verjaardag en Kidsvrij is al voordelig. In veel gevallen zal men over het algemeen ook gebruik maken van een gratis Kidsvrij, gezien de uiterst ruime mogelijkheden daartoe.
Bekijk origineel

6 reacties

nvt
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kuupje: Het abonnement is geldig tot en met de dag voordat uw kind 12 jaar is geworden. Overigens wordt KidsVrij gratis vanaf het voorjaar van 2015. Het is verder nu al gratis te bestellen voor veel abonnementshouders. Als u bijvoorbeeld een Dalvoordeelabonnement heeft, kunt u er tot drie stuks KidsVrij gratis aanvragen en op de ov-chipkaart van het kind zetten. Dat bespaart toch weer 15 euro.

Er is bij mijn weten geen sprake van reductie, er zal nagenoeg altijd sprake zijn van een kortere geldingsduur na de elfde verjaardag en Kidsvrij is al voordelig. In veel gevallen zal men over het algemeen ook gebruik maken van een gratis Kidsvrij, gezien de uiterst ruime mogelijkheden daartoe.
Beste Kuupje,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Thom, als beste antwoord gemarkeerd.
dank je wel... en kan ik met een trajectvrij abonnement op een BC ook in aanmerking komen voor een gratis kids vrij dan?
Nee, dat is alleen van toepassing op consumenten producten. Als het een business card is, dan is het helaas niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Vraag was beantwoord.

Reageer