beantwoord

Kids Vrij: vragen over bestellen

• 3 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb eigenlijk twee vragen.

Ik wil 3 Kids Vrij abonnementen bestellen via de NS-site. Moet ik nu ook 3 keer door het hele proces heen of kan ik er ook drie aanmaken en dan 1 keer betalen?

Ik heb zelf nog geen OV Chipkaart maar wil deze dan meteen bestellen. Waar in het proces van Kids Vrij bestellen kan dat? Of moet ik eerst zelf een kaart aanvragen en dan pas de kids vrij kaarten?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 augustus 2015, 11:52

Dat wordt drie keer door het hele proces heengaan en drie keer betalen, vrees ik. Tijdens het bestelproces is de tweede stap de kaartkeuze. U kunt daar aangeven dat u voor 2,50 euro een persoonlijke kaart wilt meebestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dat wordt drie keer door het hele proces heengaan en drie keer betalen, vrees ik. Tijdens het bestelproces is de tweede stap de kaartkeuze. U kunt daar aangeven dat u voor 2,50 euro een persoonlijke kaart wilt meebestellen.

Ok, Jammer, maar valt mee te leven. Dank je!

Reageer