beantwoord

Kids vrij: wat is dat?

• 21 juli 2015
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Wat moet ik hieronder verstaan, heb geprobeerd om dat aan te vragen. wij zijn de grootouders die vaak met het kleinkind gaan treinen
maar het lukt mij niet om dat gewoon aan te vragen , wat doe ik fout moet het kind eerst een ov- kaart aanvragen ik kom er niet uit.
Je kunt mij terug mailen ****
icon

Beste antwoord door OgreRail 21 juli 2015, 15:49

Dit is een openbaar forum, voor iedereen toegankelijk, het is derhalve niet verstandig uw e-mail adres open en bloot te tonen. Ik raad u aan binnen 1 uur na aanmaken het alsngo te verwijderen.

Dan betreft uw vraag:
KidsVrij is een abonnement welke geladen moet worden op een persoonlijke OV-Chipkaart van het kind zelf. Bij het bestellen van KidsVrij kunt u aangeven dat u een OV-Chipkaart wenst te bestellen, indien de actie nog loopt krijgt u daarop wel 5 euro korting. Daarnaast betaald u 0,01 € om betaalgegevens te verifiëren. Met het KidsVrij abonnement kunt u vervolgens gratis uw kleinkind mee nemen in de trein. Overigens kan het kleinkind met iedere volwassene in het bezit van een geldig vervoersbewijs meereizen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Beste Diny Seijkens-Klinkenberg, welkom op het forum!Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice met je vraag over het Kids Vrij abonnebent, dan kunnen we met je mee kijken en je verder helpen. Je kunt ons 24/7 bereiken via 030-7515155.

Ik heb je e-mailadres even uit je bericht verwijderd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je mailtjes krijgt van mensen die je niet kent. 🙂
Dit is een openbaar forum, voor iedereen toegankelijk, het is derhalve niet verstandig uw e-mail adres open en bloot te tonen. Ik raad u aan binnen 1 uur na aanmaken het alsngo te verwijderen.

Dan betreft uw vraag:
KidsVrij is een abonnement welke geladen moet worden op een persoonlijke OV-Chipkaart van het kind zelf. Bij het bestellen van KidsVrij kunt u aangeven dat u een OV-Chipkaart wenst te bestellen, indien de actie nog loopt krijgt u daarop wel 5 euro korting. Daarnaast betaald u 0,01 € om betaalgegevens te verifiëren. Met het KidsVrij abonnement kunt u vervolgens gratis uw kleinkind mee nemen in de trein. Overigens kan het kleinkind met iedere volwassene in het bezit van een geldig vervoersbewijs meereizen.

Reageer