beantwoord

Kids vrij zomaar afgelopen, nu moet ik weer railrunners kopen :/

• 12 september 2015
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nou ja, ik zag er al een thread over maar kan er niet meer op reageren. En er is na een jaar -niks- mee gedaan door NS.
Maar mijn kortingsabonnement wordt altijd automagically verlengd en de 50 euro van mijn rekening afgeschreven. Maar het gratis Kids vrij abonnement wordt niet automatisch verlengd. Ik nijg te denken 'omdat het gratis is'. En moest dus weer aan de railrunner.
En dan moet je weer helemaal opnieuw een kids vrij abonnement aanvragen en weer ruim een week wachten tot ik het kan activeren. Dus morgen weer aan de railrunner. Wat gaat hier mis? Ook dit zou automatisch moeten kunnen. De chip-kaart is nog altijd gekoppeld. Of zou zo moeten zijn gezien mijn zoon nog steeds mijn zoon is ook als Kids vrij automatisch verloopt.
En nee, geen mail gekregen.
Als mijn betaalde abonnement automatisch verlengt wordt zou dat zeker moeten gebeuren met het gratis abonnement!
Groeten,
Bart
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 september 2015, 13:43

Let hier op het verschil tussen Kids Vrij als bijabonnement en Kids Vrij als hoofdabonnement. Kids Vrij als bijabonnement kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het hoofdabonnement is ingegaan. Kids Vrij als hoofdabonnement kan op elke gewenste dag ingaan.

Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verliepen automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf die datum zouden niet meer moeten verlopen, maar doorlopende abonnementen moeten zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u Kidsvrij op de bestaande chipkaart van uw kunt kunt zeggen is de aanvraag in een paar minuten klaar. U krijgt een email om het te activeren. Het is in minder dan een uur klaar en dan kan uw kind gratis meereizen.
Badge +3
Let hier op het verschil tussen Kids Vrij als bijabonnement en Kids Vrij als hoofdabonnement. Kids Vrij als bijabonnement kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het hoofdabonnement is ingegaan. Kids Vrij als hoofdabonnement kan op elke gewenste dag ingaan.

Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verliepen automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf die datum zouden niet meer moeten verlopen, maar doorlopende abonnementen moeten zijn.
Kids Vrij als bijabonnement kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het hoofdabonnement is ingegaan.

In praktijk betekent dat als men na de verlenging van het hoofdabonnement merkt dat de bijabonnementen niet verlengd zijn, de bijabonnementen ten minste de volledige eerste maand van het hoofdabonnement onbruikbaar blijven.

Reageer