Maar mijn kortingsabonnement wordt altijd automagically verlengd en de 50 euro van mijn rekening afgeschreven. Maar het gratis Kids vrij abonnement wordt niet automatisch verlengd. Ik nijg te denken 'omdat het gratis is'. En moest dus weer aan de railrunner.
En dan moet je weer helemaal opnieuw een kids vrij abonnement aanvragen en weer ruim een week wachten tot ik het kan activeren. Dus morgen weer aan de railrunner. Wat gaat hier mis? Ook dit zou automatisch moeten kunnen. De chip-kaart is nog altijd gekoppeld. Of zou zo moeten zijn gezien mijn zoon nog steeds mijn zoon is ook als Kids vrij automatisch verloopt.
En nee, geen mail gekregen.
Als mijn betaalde abonnement automatisch verlengt wordt zou dat zeker moeten gebeuren met het gratis abonnement!
Groeten,
Bart
Beste antwoord door Tochjo
Let hier op het verschil tussen Kids Vrij als bijabonnement en Kids Vrij als hoofdabonnement. Kids Vrij als bijabonnement kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het hoofdabonnement is ingegaan. Kids Vrij als hoofdabonnement kan op elke gewenste dag ingaan.
Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verliepen automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf die datum zouden niet meer moeten verlopen, maar doorlopende abonnementen moeten zijn.
Bekijk origineel
Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verliepen automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf die datum zouden niet meer moeten verlopen, maar doorlopende abonnementen moeten zijn.