beantwoord

Kidsvrij

• 26 juni 2015
  • 2 reacties
  • 554 Bekeken

Ik heb ong een maand geleden een kidsvrij abonnement aangevraagd, maar nog altijd niets gezien.
icon

Beste antwoord door Thom 26 juni 2015, 11:38

Dan is het zeker misgegaan en zou ik het opnieuw proberen. De meest gemaakte fout is dat men het eigen chipkaartnummer invult in plaats van die van het kind. Er zijn wat storingen geweest en mogelijk was u daarvan het slachtoffer.

Ongevraagd advies: Als het kind nog geen eigen chipkaart heeft, is die nu overigens wel goedkoop te bestellen voor 2,50 bij Kidsvrij. Dat scheelt dan weer.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is het zeker misgegaan en zou ik het opnieuw proberen. De meest gemaakte fout is dat men het eigen chipkaartnummer invult in plaats van die van het kind. Er zijn wat storingen geweest en mogelijk was u daarvan het slachtoffer.

Ongevraagd advies: Als het kind nog geen eigen chipkaart heeft, is die nu overigens wel goedkoop te bestellen voor 2,50 bij Kidsvrij. Dat scheelt dan weer.
Hallo Lunabella,

Waarschijnlijk geeft Thom hier het goede antwoord. Indien je wilt dat we de orderstatus nog even controleren, kun je mij een priv├ębericht sturen door eerst op mijn naam en dan op 'stuur bericht' te klikken.

Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen'.

Reageer