beantwoord

kidsvrij abonnement

• 6 september 2019
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik probeer een kidsvrij abonnement op de chipkaart van mijn zoon te zetten, maar ik krijg deze melding: "Uw aanvraag kan helaas niet verwerkt worden. Het door u opgegeven hoofdabonnement kunnen we niet terugvinden in onze administratie, of het hoofdabonnement is niet meer geldig. Neem voor eventuele vragen contact op met NS Klantenservice."
Hebben jullie enig idee wat er mis gaat?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 6 september 2019, 14:51

Beste Olaf1, welkom bij de NS Community.

Heb je de tip van Tochjo opgevolgd? Ik ben benieuwd of het gelukt is. Als je nog tegen andere dingen aanloopt in het bestelproces, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met de klantenservice
Zij kunnen met u meekijken. Wij hebben geen inzage in uw gegevens.
Badge +3
Vink bij het bestellen de optie "Bent u hoofdabonnementhouder, dan kunt u dit ook als bij-abonnement bestellen" NIET aan.
Beste Olaf1, welkom bij de NS Community.

Heb je de tip van Tochjo opgevolgd? Ik ben benieuwd of het gelukt is. Als je nog tegen andere dingen aanloopt in het bestelproces, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Badge +3
Dat vinkje moet je ook UIT laten als je NS Flex hebt.

Kids Vrij als bijabonnement is totaal achterhaald, maar die algemene bestelpagina is nog 'oude stijl'. Daar hadden we het meer dan een jaar geleden al over.

De opmerking over Flex is ook nog steeds niet toegevoegd. Er wordt alleen VDU genoemd.
Het is gelukt. Het vinkje stond inderdaad aan. Dank allen.

Reageer