beantwoord

kidsvrij abonnement op kaart van mijn zoon werkt niet

• 22 februari 2021
  • 7 reacties
  • 41 Bekeken

Mijn zoon (4) heeft een kids vrij abonnement op zijn persoonlijke OV kaart, maar toch wordt er 2,50 van zijn pas afgehaald als we reizen. Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Laura NS 22 februari 2021, 10:48

Hoi sebastiaanjacobs, welkom op onze NS Community!

Bijzonder vervelend dat dit fout gaat. Heb je wel van tevoren, na het bestellen van Kids Vrij, de bestelling met de OV-chipkaart opgehaald bij een automaat/oplaadpunt?

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi sebastiaanjacobs, welkom op onze NS Community!

Bijzonder vervelend dat dit fout gaat. Heb je wel van tevoren, na het bestellen van Kids Vrij, de bestelling met de OV-chipkaart opgehaald bij een automaat/oplaadpunt?

het staat zeker wel op zijn kaart, dat heb ik eerst gecheckt, er staat onder het kopje producten op kaart

Kids Vrij

Geldig van 01-08-2020 tot en met 31-07-2021, Doorlopend

Kun je mij eens een privébericht sturen? Dan kijk ik even voor de zekerheid of alles goed staat.

Ik ben nu ook aan het bellen, er is inderdaad iets vreemds, er wordt contact opgenomen met de ‘tweede lijn’. Meteen aangeboden om de twee reizen te vergoeden (dank). Het blijkt toch dat de pas toch niet geactiveerd is. Dat kun je op de website niet zien als je dat opzoekt op je ‘dashboard’.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan

Wel fijn dat er een antwoord is op de kwestie! Ik begrijp dat je de activatie dus nog kan ophalen? Hopelijk lukt het volgende keer wel met inchecken. :)

inderdaad, gaat vast lukken :-)

Anders verneem ik het graag, hoor! Alvast fijne reizen toegewenst met je zoontje! :D

Reageer