beantwoord

Kidsvrij bestellen geeft foutmelding

Het lukt mij niet om een kidsvrij op mijn dochters kaart te zetten, foutmelding: 'U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart'. Welke er niet opstaan.

Ik heb het meerdere malen geprobeerd op verschillende momenten. Steeds weer diezelfde melding en ik telkens maar 2.50 betalen voor een kaartje (sterker nog, ik moet elke keer bijstorten op haar kaart tot 20 euro).

Met vriendelijke groet,

Kimberley Bos
icon

Beste antwoord door Thom 20 oktober 2017, 12:06

Dan is een nieuwe kaart met abonnement goedkoper 😉 Het lijkt me het beste dat Klantenservice even nakijkt welk abonnement er dan op zou staan. Wellicht ten overvloede: Uw kind heeft een eigen persoonlijke chipkaart nodig voor Kidsvrij, het kan niet op uw kaart.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is een nieuwe kaart met abonnement goedkoper 😉 Het lijkt me het beste dat Klantenservice even nakijkt welk abonnement er dan op zou staan. Wellicht ten overvloede: Uw kind heeft een eigen persoonlijke chipkaart nodig voor Kidsvrij, het kan niet op uw kaart.
Inderdaad, daar heb ik speciaal een persoonlijke kaart voor haar aangeschaft 🙂
Hallo Kimberley.Amber en welkom op het NS Forum!

Dat is vreemd inderdaad! Heb je al contact op weten te nemen met de klantenservice? Dit gaat het snelst via telefoon (030 751 51 55), chat, Twitter (NS_online) of Facebook . Vergeet niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer door te geven 🙂? Laat je weten of je eruit gekomen bent?

Reageer