beantwoord

Kidsvrij op kaart zetten lukt niet

• 2 november 2017
  • 7 reacties
  • 168 Bekeken

Zet ik Kidsvrij op de kaart van mijn dochter of op mijn eigen voordeeluren kaart? Ik heb beide geprobeerd, maar bij beide krijg ik de melding dat het niet te combineren is met de andere producten op de kaart. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Industriousiris 2 november 2017, 19:12

Bedankt Erryt, maar is niet meer nodig! Via Twitter is het opgelost. Er bleek al Kidsvrij op te staan, maar dat was nooit geactiveerd...
Bekijk origineel

7 reacties

KidsVrij moet op de kaart geladen worden van uw dochter. Staan er andere abonnementen op? Ik zou het zo snel niet weten anders....
KidsVrij moet op de kaart geladen worden van uw dochter. Staan er andere abonnementen op? Ik zou het zo snel niet weten anders....

Dank voor je snelle reactie! Er staat niks verder op haar kaart, dus ik begrijp niet dat het niet lukt...
Dan zal de klantenservice hier ff in moeten duiken. Die zien een stuk meer dan ik kan verzinnen en kunnen het ms direct rechtzetten. U zou hier op een behulpzame moderator kunnen wachten of ander bellen 030-7515155 of via Twitter NS_Online of via de livechat
Ja, ik was ook al met Twitter bezig inderdaad. Life chat is helaas te druk...
Bedankt voor je moeite!
Goedemorgen Industriousiris en welkom op het NS Serviceforum,

Ik kijk graag voor je na waarom je het Kids Vrij abonnement niet kan bestellen. Je mag mij een priv├ębericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik wil je vragen om dan je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en OV-chipkaartnummer te sturen.
Bedankt Erryt, maar is niet meer nodig! Via Twitter is het opgelost. Er bleek al Kidsvrij op te staan, maar dat was nooit geactiveerd...
Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost 🙂

Reageer