beantwoord

kidsvrij wel of geen toeslag bij IC direct

• 21 juli 2017
  • 8 reacties
  • 500 Bekeken

Beantwoord: Via de informatie op de site en google kom ik er niet uit omdat ik tegengestelde geluiden lees. Daarom hier de vraag maar even: moeten kinderen met een kids vrij abbo nu wel of geen toeslag betalen bij de IC direct?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 21 juli 2017, 15:19

Hallo Licre en welkom op het NS Serviceforum.

Bij een KidsVrij-abonnement dient een toeslag te worden gekocht voor de Intercity Direct. Bij een Railrunner is dit niet het geval, maar het KidsVrij-abonnement betreft een consumenten abonnement, waar de ICD-toeslag voor gehanteerd wordt.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo Licre en welkom op het NS Serviceforum.

Bij een KidsVrij-abonnement dient een toeslag te worden gekocht voor de Intercity Direct. Bij een Railrunner is dit niet het geval, maar het KidsVrij-abonnement betreft een consumenten abonnement, waar de ICD-toeslag voor gehanteerd wordt.
Beste Thomas,
Oke, bedankt voor de opheldering!
groetjes Liza
Reputatie 7
Geen dank! Op het station is de toeslag-ICD aan te schaffen bij de kaartautomaat, maar voor het KidsVrij-abonnement ook eenvoudig op te laden bij de ICD-paaltjes. Succes!
Geen dank! Op het station is de toeslag-ICD aan te schaffen bij de kaartautomaat, maar voor het KidsVrij-abonnement ook eenvoudig op te laden bij de ICD-paaltjes. Succes! Dank, maar in dat geval koop ik 2 railrunners, want we gaan heen en terug met de IC-direct 🙂
Reputatie 7
Dat is ook een prima oplossing. Fijne reis gewenst alvast!
Mmm, op A'dam cs hing nu op alle apparaten dat het vandaag toeslag vrij is. Dus het er maar bij gelaten. Hopelijk terugweg op R'dam ook nog 😉
Reputatie 7
IC-Direct is dit hele weekend toeslag vrij ivm werkzaamheden tussen Rotterdam/Den Haag en Woerden.
Top, dank voor de info.

Reageer