beantwoord

kind toevoegen op een kids vrij abonnement

• 3 april 2014
  • 6 reacties
  • 1507 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe/waar moet ik een kind toevoegen bij mijn kids vrij abonnement?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Brian NS 4 april 2014, 13:24

Hallo Jama,

Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'Abonnementen'. Een Kids Vrij abonnement kan los besteld worden of toegevoegd worden aan een bestaand abonnement. Als je bijvoorbeeld een Dalvoordeel abonnement hebt kun je 3 gratis Kids Vrij abonnementen aanschaffen. Als dit bij jou het geval is, dan kun je dat doen in een Mijn NS account. Als je de kaart daarin hebt gekoppeld, vind je bij 'Mijn Producten' de optie om de Kids Vrij abonnementen aan te vragen. Ieder kind heeft een eigen OV-chipkaart nodig.

Als je gewoon een Kids Vrij abonnement wil kopen, kan dat gewoon via de site en betaal je €15 voor het abonnement.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Jama,

Ik denk dat op deze pagina de antwoorden te vinden zijn op de bij u levende vragen.

Kijk ook bij "veel gestelde vragen" en dan vooral de onderste vraag (Hoe koop ik een abonnement)

Mocht u na het doornemen van die informatie nog verdere vragen hebben, dan horen we dat wel.

M.vr.gr.
Hans

Hallo Jama,

Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'Abonnementen'. Een Kids Vrij abonnement kan los besteld worden of toegevoegd worden aan een bestaand abonnement. Als je bijvoorbeeld een Dalvoordeel abonnement hebt kun je 3 gratis Kids Vrij abonnementen aanschaffen. Als dit bij jou het geval is, dan kun je dat doen in een Mijn NS account. Als je de kaart daarin hebt gekoppeld, vind je bij 'Mijn Producten' de optie om de Kids Vrij abonnementen aan te vragen. Ieder kind heeft een eigen OV-chipkaart nodig.

Als je gewoon een Kids Vrij abonnement wil kopen, kan dat gewoon via de site en betaal je €15 voor het abonnement.
Ik probeer een kids vrij abonnement te kopen voor 15 euro en moet dan een persoonlijke ov chipkaart aanmaken. Persoonlijk voor mijn zoon van 4 OF persoonlijke ov chipkaart voor mij als ouder? Wij wonen in het buitenland en hebben een anonieme kaart.
Reputatie 7
Badge +4
Uw zoontje moet een eigen persoonlijke 0v-chipkaart hebben voor Kidsvrij. Hij kan dan gratis meereizen met een volwassene met een geldig kaartje.
Dankje!
Reputatie 7
Badge +4
Let wel Zarah, Kidsvrij is een abonnement dat je moet aanvragen met een persoonlijke chipkaart, dan wel op een chipkaart kunt zetten. Verwar het losse railrunnerkaartje niet met Kidsvrij. Je kunt wel het railrunnerkaartje op een persoonlijke chipkaart zetten, dan wel het elke keer uit de automaat halen. Als hij een persoonlijke chipkaart zou hebben, is Kidsvrij een goede en goedkope oplossing.

Reageer