beantwoord

kinderen vrij meereizen met persoon zonder abonnement

• 19 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb aan mijn abonnement kids vrij voor mijn kinderen. Vandaag is mijn vrouw met de trein en een van de kinderen weg gegaan. Zij zou dus volgens mijn een railrunner op de kaart moeten zetten van mijn dochter. Dit is echter niet mogelijk. Klopt dit of is dit weer iets waar de NS niet over heeft nagedacht?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 oktober 2014, 20:23

Het abonnement Kids Vrij staat op naam van het kind. Het kind mag dan gratis meereizen met elke betalende volwassene, ook met volwassenen die zelf geen abonnement hebben.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Het abonnement Kids Vrij staat op naam van het kind. Het kind mag dan gratis meereizen met elke betalende volwassene, ook met volwassenen die zelf geen abonnement hebben.
beste Werner_de_jong,

Tochjo geeft je al het juiste antwoord. Het kidsvrij abonnement is geldig onder begeleiding van een betalend volwassene, niet alleen een abonnementhouder.

Vriendelijke groet, Robby
Zoals ik het lees begrijpt TS dat heel goed maar kan er geen Railrunner kaartje worden geladen op de chipkaart van het kind.
Reputatie 6
Badge +2
Zoals ik het lees begrijpt TS dat heel goed maar kan er geen Railrunner kaartje worden geladen op de chipkaart van het kind.
Als TS wist dat het kind gratis mag meereizen zou hij geen Railrunner willen kopen.
Nee ik zie het, je hebt gelijk, verkeerd gelezen van mij.

Reageer