beantwoord

KLACHT! Foute info NS medewerkers

• 27 december 2018
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Ik begin mij enorm te irriteren aan de NS medewerkers. Ik heb een traject vrij jaarabonnement sinds februari 2018, in september besloot ik NS Flex erbij te nemen, vrij snel kwam ik tot het besef dat dit niet werkte en belde met een NS medewerkster rond 5-9 met dat ik dit abonnement wilde annuleren volgens haar kon dit niet en hoefde ik alleen de bestelling niet op te halen en zou dit abonnement automatisch komen te vervallen. Deze maand was ik mijn ov kaart verloren binnen die week toch weer gevonden en vroeg aan een NS medewerker aan de balie of het trajectvrij jaarabonnement weer teruggezet kon worden van mijn anonieme ov kaart naar de NS kaart. Volgens de medewerker hoefde dit niet ik zou gewoon weer kunnen reizen met de NS kaart dit had ze gecheckt achter de computer en kwam geloofwaardig over. Ik vond het al vreemd dat ik steeds bij inchecken reizen op rekening zag ipv trajectvrij jaarabonnement wat ik voorheen zag. Na toevallig inloggen via mijn NS (bijna 1 maand later) zie ik tot mijn verbazing dat ik bijna voor de hele maand december kosten heb gemaakt ondanks mijn trajectvrij abonnement. Medewerker van de klantenservice zag vandaag geen andere mogelijkheid dan mijn ns abonnementen op te zeggen ik kan nu tijdelijk reizen tot 8 januari en moet nu een nieuw trajectvrij abonnement aanvragen met ingangsdatum 8 januari. Ik vertik het om weer €125 te betalen voor de aanvraag terwijl rond eind deze maand ook al de standaard factuur word afgeschreven van €125. En ook vertik ik het om de gemaakte treinkosten te betalen deze maand ondanks mijn jaarabonnement. Ik ga niet alles bij elkaar opgeteld over de €300 betalen (die ik niet eens heb) door NS medewerkers die niet goed hun werk doen. Ik wens heel snel een oplossing hiervoor aangezien ik door 2 medewerkers foutief ben geïnformeerd vind het erg kwalijk en kom tot het besef dat ik NS voortaan tig keer moet bellen of verschillende medewerkers moet aanspreken in de hoop een juist antwoord te krijgen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 8 januari 2019, 10:42

Update: De NS Flex factuur van saar-1987 zal wel worden afgeschreven maar ik zal ervoor zorgen dat het bedrag op de volgende factuur wordt teruggeboekt. Kortom, uiteindelijk betaald saar-1987 dus niet extra. Het Traject Vrij abonnement was per 25-12-2018 al beëindigd. Hiervoor is geen nieuwe incasso geweest wat betreft de abonnementskosten. Saar-1987 heeft inmiddels een nieuw Traject Vrij afgesloten.

Voor de meelezers:

Wanneer je NS Flex volledig beëindigd en dus je kaart terugzet naar Reizen op Saldo dien je NS Flex altijd van je kaart te verwijderen. Doe je dit niet dan blijft NS Flex op je kaart staan en blijf je op rekening reizen. Loop je toch tegen problemen of extra kosten aan neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook of Twitter. Stuur niet zomaar een privébericht naar een moderator tenzij een moderator jou daarom heeft gevraagd.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi saar-1987. Wat een ontzettend vervelende situatie!

Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres sturen? Dan ga ik kijken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Update: Via een privébericht ben ik met saar-1987 in overleg over hoe we het één en ander kunnen oplossen 🙂.
Reputatie 7
Badge
Wat fijn voor @saar-1987 dat het opgelost gaat worden. 😌
Update: De NS Flex factuur van saar-1987 zal wel worden afgeschreven maar ik zal ervoor zorgen dat het bedrag op de volgende factuur wordt teruggeboekt. Kortom, uiteindelijk betaald saar-1987 dus niet extra. Het Traject Vrij abonnement was per 25-12-2018 al beëindigd. Hiervoor is geen nieuwe incasso geweest wat betreft de abonnementskosten. Saar-1987 heeft inmiddels een nieuw Traject Vrij afgesloten.

Voor de meelezers:
Wanneer je NS Flex volledig beëindigd en dus je kaart terugzet naar Reizen op Saldo dien je NS Flex altijd van je kaart te verwijderen. Doe je dit niet dan blijft NS Flex op je kaart staan en blijf je op rekening reizen. Loop je toch tegen problemen of extra kosten aan neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook of Twitter. Stuur niet zomaar een privébericht naar een moderator tenzij een moderator jou daarom heeft gevraagd.
Ik ben ontzettend goed geholpen door medewerkster Denice! Top service!
En erg vlot ook nog eens. Nogmaals bedankt voor de geboden oplossingen!

Met vriendelijke groet, Souad

Reageer