Ik heb op 15 dec een abonement afgesloten bij NS, op 18 dec ben ik van mening veranderd en ik heb telefonisch contact genomen met de klantenservice om mijn herroepings recht te gebruiken. Maar ik werd geweigerd. 18 dec nogmaals geprobeerd via de chat, en ik werd weer geweigerd.
En nu wil ik een klacht indiennen dat ik niet geholpen wordt met mijn annulering binnen 14 dagen door de klantenservice(chat+telefoon). Na zoeken blijk dat de klacht kan nu alleen ingediend kan worden via precies dezelfde kanaal waar ik een klacht over heb, dezelfde chat en telefoon nummer.
Worden klachten tegenwoordig afgehandeld mensen waar zichzelf betrokken zijn.
Ik wil dat als ik binnen mijn 14 dagen bedenkt termijn bel/chat dat ik mijn herroeppings recht wil gebruiken, dat dat ook gebeurd. Ik wil geen delay tactiek of what so ever horen dat ik op een bepaald datum weer terug moet bellen. Ik wil niet wachten totdat abonement al ingaat en NS/klantenservice een smoes geeft om te zeggen dat ik al gebruik van heb gemaakt van de abonement en dus daarom minstens een maand/jaar bedrag moet betalen.
Mijn recht is binnen 14 dagen annuleren zonder opgaaf van reden mogelijk. En dat moet ook kunnen zonder extra voorwaarden.
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineel