vraag

Klacht: tweemaal abonnementskosten afgeschreven

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

In juli heb ik via mijnns een wijziging aangevraagd van NS dalvrij naar NS flex dalvrij. Later bedacht ik me waarop ik de klantenservice heb gebeld. Door een medewerker werd me verteld dat de bestelling zou worden geannuleerd als ik deze na een maand niet bij een automaat op mijn chipkaart zou laden. In augustus heb ik vervolgens NS weekendvrij aangevraagd. Na heel wat gedoe - de NS flexbestelling stond immers nog steeds klaar - lukte het me. Het resterende probleem is dat er in juli en augustus nu tweemaal abonnementskosten zijn afgeschreven voor zowel NS dalvrij als NS flex dalvrij. Zojuist belde ik met de NS-klantenservice en een weinig begripvolle medewerker vertelde me dat ik gewoon mijn rekening dien te betalen, waarna een eventueel te veel betaald bedrag wordt teruggestort. Dit vind ik een onbevredigende gang van zaken; de medewerker geeft me de indruk dat ik een fout heb gemaakt en van dienstverlening is in mijn optiek geen sprake.

2 reacties

Dag Marijn van Wieringen en welkom op onze Community!

En wat ontzettend spijtig om te lezen dat het wijzigen zo moeizaam is verlopen. Ik snap dan zeker wel dat je op wat meer begrip hoopt. Het is echter voor ons én ons systeem wel lastig om dit soort afschrijvingen stop te zetten. Daarbij heb ik nu ook geen inzage in jouw gegevens dus ik kan hier verder ook weinig over zeggen. Het staat je natuurlijk wel vrij om over deze afhandeling dan een klacht in te dienen. Ik wil je in dat geval verzoeken om mij een privébericht te sturen met je gegevens. Dan kan ik ook nog even meekijken naar de situatie zelf.
Ik heb helaas verder niks vernomen van Marijn van Wieringen. Ik sluit dus bij deze het topic. Mochten er zich nog ontwikkelingen voordoen, dan laat ik dat natuurlijk hier weten.

Reageer