beantwoord

Klacht: Wanneer krijg ik mijn geld terug?!

  • 11 maart 2015
  • 7 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido
icon

Beste antwoord door Janou NS 12 maart 2015, 13:02

Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido


Hallo Rhido!

Ik kijk graag met je mee. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens?
Bekijk origineel

7 reacties

Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido


Hallo Rhido!

Ik kijk graag met je mee. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens?
Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido


Hallo Rhido!

Ik kijk graag met je mee. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens?
ik heb u prive mijn gegevens beantwoord. Graag het antwoord uwerzijds.
Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido


Hallo Rhido!

Ik kijk graag met je mee. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens?
ik heb u prive mijn gegevens beantwoord. Graag het antwoord uwerzijds.


Hallo Rhido, ik heb je privébericht ontvangen. Ik kan alleen niet reageren. Zou jij je instellingen willen aanpassen? Dan kan ik namelijk reageren op je bericht.
Instelling is aangepast.
Nog steeds geen antwoord of bent u hiermee bezig?
Beste Janou ik heb je nu pas via PB bericht weten beantwoorden. Gelukkig kon ik nog op mijn oude emailadres nog terecht. Dacht eerst dat mijn oude emailadres gehackt zou zijn. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn.
Ik ben zeer verdrietig over het feit dat ik mijn geld nog steeds niet heb terug gekregen. In het verleden had ik eerst een Dal Voordeel genomen, toen een weekend vrij abonnement genomen. Mijn moeder vond de weekend vrij geen goed idee, maar ik had toen eigenlijk een andere mening over. Dus dat had ik paar keer opnieuw aangevraagd. Vervolgens moest ik de weekend vrij weer opnieuw annuleren en nu volgens mijn moeders advies is weer terug te gaan naar een Dal Voordeel abonnement. Ik mag wel 1e klasse reizen, maar dan met mijn Dal Voordeel abonnement. Mijn moeder is paar keer geschrokken dat ik toen destijds paar keer een weekend vrij had genomen. Daarna had ik op het forum gelezen dat er eventuele boetes en of een deurwaarder zou had kunnen komen, mocht ik mijn weekend vrij eens niet kon betalen. Of dit waar is weet ik niet. Ik was achteraf ook wel best geschrokjen over het feit dat dit bij mij eventueel ook had kunnen gebeuren. Gelukkig kon ik de weekend vrij weer annuleren. We hebben de klantenservice paar keer moeten bellen om het geld van de eerste Dal Voordeel en paar keer de weekend vrij abonnement terug te zien krijgen. Vorige maand zei de NS dat het 4 weken zou gaan duren totdat ik mijn geld terug krijg. Vorige week maandag of dinsdag 2 of 3 maart zei de NS Klantenservice dat ik uiterlijk vrijdag 6 maart of uiterlijk 10 maart 2015 zou terug krijgen. Mijn geduld raakt op. Mijn moeder heeft afgelopen dinsdag 10 maart weer de ns klantenservice gebeld, maar er blijkt dat de NS niet gecontroleerd heeft of ze het hadden terug gestort op mijn rekening. Opnieuw moet ik 4 weken voor wachten voordat ik mijn geld terug krijg. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet niet of ik überhaupt mijn centjes wel terug krijg. Betreft factuurnummer 9016840285 bedrag -29,00 €, factuurnummer 9016842626 bedrag -46,15 €, en tot slot factuurnummer 9017049539 bedrag -29,00 €. Ik heb autisme en ik leef grotendeels van een wajong uitkering. Bij mij is zeker geen vetpot, laat staan de Balkenende norm. Hoe nu verder? Please help me! Uiteraard ben ik vanaf nu meegestopt met switchen. Ik heb besloten om alleen de Dal Voordeel te nemen.

Kind regards,


Rhido


Hallo Rhido!

Ik kijk graag met je mee. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens?
ik heb gisteren nog een pb naar je gestuurd maar ik heb aan uwerzijds nog steeds niet vernomen. Dagobert Duck met centen? Dit is meer veel geblaat en weinig wol, vanwege mijn schaap nu mank loopt omdat hij vroeger lam is geweest. Hmmm......NS heeft mij op mysterieuze wijze behandeld. Hier zet ik nogal vraagtekens bij. :?

Reageer