klantvriendelijker en veikiger | NS Community

klantvriendelijker en veikiger

  • 6 November 2022
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Beste mensen

Sinds een aantal maanden heb ik een dal voordeel abb met keuzedagen. Daar ben ik erg blij mee!

Gisteren was ik met een neef op pad. Hij adviseerde me om te gaan reizen op rekening

Dat kan niet. Volgens een medewerkster van de klantenservice is dat alleen voor normale abonnementen???

De mensen die reizen zoals ik dat doe zijn wat ouder. Het zou fijn zijn als er voor hun ook een mogelijkheid komt om te reizen op rekening

Ze hoeven dan niet meer (kwetsbaar) op het station hun bestelde reistegoed op te halen of daar af te rekenen.

Veiliger en klantvriendelijker!!!


3 reacties

Ok bedankt, daar ga ik naar kijken

Badge +3

NS wil de Keuzedagen eigenlijk uitfaseren en daarom zijn ze niet beschikbaar in combinatie met reizen op rekening. U kunt wel automatisch opladen activeren als u niet steeds saldo wilt hoeven laden of tegoed op wilt moeten halen.

Reputatie 7
Badge +3

Iedereen kan reizen op rekening, alleen wanneer je een keuzedagenabonnement wilt hebben kan dat alleen als je Dal voordeel op saldo hebt. Bij op saldo reizen kun je bij www.ov-chipkaart.nl automatisch opwaarderen aanvragen. Zodra jouw tegoed onder een bepaald bedrag komt, wordt deze opgewaardeerd. Je hoeft dan alleen bij een automaat te zijn om een keuzedag op te halen.

Reageer