beantwoord

Klassewissel Traject Vrij

• 12 september 2014
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Allen, begrijp ik her nou goed dat als je een eersteklas trajectvrij abonnement hebt je deze niet tijdelijk kan omzetten naar tweedeklas? Mijn werkgever betaalt mij mijn eerste klas abonnement terug maar als ik in het weekend buiten mijn traject reis kan dit dus ook alleen eersteklas? Hoe kan ik dat nou weer oplossen? Nog een ov chipkaart aanschaffen en daar dan met samenreiskorting in- en uitchecken? Lijkt me heel omslachtig.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 12 september 2014, 13:39

Goed dat je ons forum hebt gevonden hebt om je vraag te stellen. Met een Traject Vrij is het enkel mogelijk om je klasse tijdelijk te wijzigen indien je een tweede klasse Traject Vrij abonnement hebt en een dag eerste klasse wil reizen. Heeft je een eerste klasse abonnement hebt en wenst tweede klasse te reizen, dan is er geen tijdelijke klasse wissel mogelijk. Meer info over het het traject vindt u hier onder het kopje 'Hoe kan ik de klasse waarin ik wens te reizen tijdelijk veranderen?' Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Goed dat je ons forum hebt gevonden hebt om je vraag te stellen. Met een Traject Vrij is het enkel mogelijk om je klasse tijdelijk te wijzigen indien je een tweede klasse Traject Vrij abonnement hebt en een dag eerste klasse wil reizen. Heeft je een eerste klasse abonnement hebt en wenst tweede klasse te reizen, dan is er geen tijdelijke klasse wissel mogelijk. Meer info over het het traject vindt u hier onder het kopje 'Hoe kan ik de klasse waarin ik wens te reizen tijdelijk veranderen?' Groet Ramon

Reageer