beantwoord

Klopt de korting voor ex-studenten / langstudeerders?

• 11 september 2019
  • 8 reacties
  • 209 Bekeken

Op de website wordt er aangegeven dat men €52 korting kan krijgen op een jaarabonnement maar er wordt €4,17 maandelijks als korting gegeven. klopt het aantal korting of moet het nog aangepast worden? Of is er een typ fout gemaakt over de €52 korting?
icon

Beste antwoord door Thom 11 september 2019, 02:36

Je krijgt een dalvoordeelabonnement of € 4,17 per maand als korting. Strikt genomen de prijs van een jaarabonnement van 52 euro, gedeeld door twaalf maanden. Je zou ook Weekendvrij kunnen nemen of een ander abonnement. Het is meer een kwestie dat je de 52 euro ook kunt gebruiken voor korting op een ander abonnement.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt een dalvoordeelabonnement of € 4,17 per maand als korting. Strikt genomen de prijs van een jaarabonnement van 52 euro, gedeeld door twaalf maanden. Je zou ook Weekendvrij kunnen nemen of een ander abonnement. Het is meer een kwestie dat je de 52 euro ook kunt gebruiken voor korting op een ander abonnement.
Reputatie 7
Badge +3
€52 gedeeld door 12 is natuurlijk geen €4.17, maar €4.33
Tot vorig jaar kostte een Dalvoordeel €50 en dan is het per maand wel €4.17

Foutje op de website dat wel het vermelde jaarbedrag is aangepast maar het maandbedrag niet?
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet aangepast. Ik vraag me af of hoe het precies met Flex zit in dit geval.
Je krijgt een dalvoordeelabonnement of € 4,17 per maand als korting. Strikt genomen de prijs van een jaarabonnement van 52 euro gedeeld door twaalf maanden. Je zou ook Weekendvrij kunnen nemen of een ander abonnement. Het is meer een kwestie dat je de 52 euro ook kunt gebruiken voor korting op een ander abonnement.

Ik sluit me helemaal aan bij dit antwoord van Thom. Ik zie het staan! Hier staat het inderdaad verkeerd. Fijn dat jullie hier scherp op zijn. Ik heb het intern gemeld, zodat hiernaar gekeken kan worden. Bedankt, fifi!

Het is niet aangepast. Ik vraag me af of hoe het precies met Flex zit in dit geval.
@Thom , hoe bedoel je dat? Uitgestudeerden korting kan niet worden toegepast op NS Flex.

Update:
Mijn collega's hebben het inmiddels al aangepast! 😃 Zie hier!
Reputatie 3

Het is niet aangepast. Ik vraag me af of hoe het precies met Flex zit in dit geval.@Thom , hoe bedoel je dat? Uitgestudeerden korting kan niet worden toegepast op NS Flex.

@Laura NS Waarom mag die korting niet op Flex toegepast worden? Een abonnement dat maandelijks aanpasbaar is is voor studenten over het algemeen prettiger dan een jaar ergens aan vast zitten. Je zou bij flex een korting van 4,33 per maand kunnen geven over een jaar...
Snap ik helemaal Sander-VH! Zo ver zijn we er simpelweg nog niet mee met NS Flex. Wellicht komt dit wel in de toekomst, weet ik niet zeker, maar momenteel is dit helaas niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Goed dat ze het hebben aangepast!
Vinden wij ook!

Reageer