Kom ik in aanmerking voor een Ex-student / langstudeer actie ?

• 27 juli 2015
  • 2 reacties
  • 580 Bekeken

Beste NS,

Ik zou heel graag willen weten of ik in aanmerking kom voor de ex-student / langstudeer actie. Mijn probleem is als volgt: Ik heb eind augustus 2015 7 jaar gestudeerd (6 jaar Geneeskunde en 1 jaar Wiskunde). Mijn studentenabbonement komt dus te vervallen en die moet ik stopzetten. In principe kan ik dan een langstudeer abbonement aanvragen. Echter zal ik van 1 augustus 2015 t/m 1 augustus 2016 in het kader van mijn geneeskundestudie (ik studeer pas af in augustus 2016!) een onderzoeksstage doen in Amerika. Ik zal het aankomende jaar dus géén gebruik maken van een OVchipkaart. Toch zou ik heel graag na mijn afstuderen/terugkomst Amerika (vanaf aug 2016) nog een jaar gebruik willen maken van de actie.

Alvast bedankt,

Selena Brouwer

2 reacties

Badge +3
Het aanbod is echt alleen te gebruiken binnen drie maanden na stopzetten van het studentenreisproduct. U kunt daar dus niet mee wachten tot augustus 2016. Ik zou desalniettemin wel de actie gebruiken om een gratis Dal Voordeel-abonnement aan te vragen: u krijgt dan gratis een persoonlijke OV-chipkaart die weer vijf jaar geldig is, en die is nooit weg. Gebruikt u de actie pas in november, dan hebt u er na uw terugkomst toch nog drie maanden plezier van.

Niet vergeten het abonnement te beëindigen als u het daarna niet wilt aanhouden, anders loopt het automatisch door. U kunt het dan wel maandelijks beëindigen dus de schade valt dan wel mee, maar toch.
Ik begrijp het, bedankt!

Reageer