beantwoord

korting

• 1 maart 2016
  • 8 reacties
  • 582 Bekeken

Nu heb ik mijn Daluren abonnement per 28 automatisch laten verlengen en nu komt de NS met een actie een Daluren abonnement voor 29 of 39 Euro.Ik vind dat nogal wrang naar diegene toe die alles automatisch last verlengen.Kan ik ook de korting krijgen ipv 50 Euro per jaar?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 maart 2016, 16:59

Deze actie is echt bedoeld om mensen die nu nog geen abonnement hebben, over te halen een abonnement aan te schaffen. In de actievoorwaarden staat ook expliciet vermeld dat het aanbod voor € 29 niet geldt voor eerder aangeschafte abonnementen, en dat het aanbod niet geldig is als u al een Dal Voordeel-abonnement heeft of korter dan 2 maanden geleden heeft opgezegd of het Dal Voordeel-abonnement heeft herroepen.

Voor bestaande abonnementhouders heeft NS andere voordelen, zoals de aanbiedingen in het blad Spoor en de kortingsacties die per mail naar vaste klanten gestuurd worden.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb het inmiddels met Richard afgehandeld via een privébericht.
Hoi Richard, kun je me in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Vrijdag hetzelfde abonnement afgesloten, dit was geen verlenging en heb nog gezocht naar acties. Nu hoor ik gister van deze actie en zou hier ook graag gebruik van gemaakt hebben. Wat zijn de mogelijkheden?
Acvanmiddelkoop, begrijp ik goed dat je jouw abonnement wil opzeggen? Dit kan via 030-7515155.
Hoi ben850, welkom op het NS serviceforum.

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de actie van het Dal Voordeel voor €29 voor een jaar dat op dit moment actief is. Deze actie is, zoals Tochjo aangeeft, alleen voor 'nieuwe' klanten verkrijgbaar:
Deze actie is echt bedoeld om mensen die nu nog geen abonnement hebben, over te halen een abonnement aan te schaffen. In de actievoorwaarden staat ook expliciet vermeld dat het aanbod voor € 29 niet geldt voor eerder aangeschafte abonnementen, en dat het aanbod niet geldig is als u al een Dal Voordeel-abonnement heeft of korter dan 2 maanden geleden heeft opgezegd of het Dal Voordeel-abonnement heeft herroepen.

Voor vaste klanten met een Dal Voordeel abonnement wordt het abonnement automatisch verlengd voor €50. Wanneer dit voor jou een reden is om het abonnement op te zeggen, kun je contact opnemen met NS via verschillende kanalen. Via deze link kun je eventueel een passende manier voor jezelf vinden.
Wil mijn abonnement opzeggen zoals de NS het opgeeft.
Reputatie 6
Badge +1
U bent bij het afsluiten van het abonnement akkoord gegaan met een verlengingsprijs van 50 euro per jaar. De service die u daarvoor koopt is het op elk moment mogen opzeggen van uw abonnement. Mensen die nu een nieuw abonnement afsluiten zitten er een jaar aan vast.
Badge +3

Voor bestaande abonnementhouders heeft NS andere voordelen, zoals de aanbiedingen in het blad Spoor en de kortingsacties die per mail naar vaste klanten gestuurd worden.

Reageer