beantwoord

Korting achteraf

• 1 september 2015
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Ongeveer een week geleden heb ik een "weekend vrij" abbonement afgesloten. Nu ben ik gisteren afgestudeerd en zien ik dat ik als ex-student recht heb op €50,- korting op dit abbonement. Is er een mogelijkheid om deze korting alsnog te krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 1 september 2015, 10:06

Je moet na het verlopen van je studentenkaart 48 uur wachten en binnen drie maanden reageren. Als je het een week geleden al hebt afgesloten dan geldt de actie niet. Mogelijk kan een moderator nog iets betekenen maar je had het beter zo niet kunnen doen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moet na het verlopen van je studentenkaart 48 uur wachten en binnen drie maanden reageren. Als je het een week geleden al hebt afgesloten dan geldt de actie niet. Mogelijk kan een moderator nog iets betekenen maar je had het beter zo niet kunnen doen.
Bedankt voor je reactie, kom er nu ook achter dat ik inderdaad beter had kunnen wachten maar ik dacht dan heb ik het mooi allemaal op tijd geregeld.
Reputatie 7
Badge +4
Het is heel menselijk. N|S komt nog wel vaak tot coulance maar de administratieve verwerking speelt ook een rol. De moderatoren lezen het hier en wie weet. Troost je met het feit dat het een mooie actie blijft - persoonlijk geniet ik veel en vaak van Weekendvrij- maar het is wel zonde dat je de vijftig euro misloopt.
Badge
Liannev, welkom op het NS serviceforum. Heb je het Weekend Vrij abonnement al op je OV-chipkaart geactiveerd? Zo ja, dan wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice 030-7515155 (24/7 bereikbaar) Wellicht kan mijn collega je Weekend Vrij abonnement uit coulance beëindigen en kan je daarna alsnog gebruikmaken van het uitgestudeerde aanbod. Heb je het abonnement nog niet geactiveerd, dan kan mijn collega het abonnement annuleren. Je kan ons ook aanspreken via Twitter, Facebook, E-mail en Chat
Bedankt voor jullie reacties, het is allemaal gelukt :)
FIjne avond!

Reageer