Korting als trouwe klant (dalvrij abonement)

• 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Goedenavond,

Ik reis sinds een jaar met de trein naar mijn werk. Hierbij maak ik gebruik van het dal vrij abonnement een op zich interessant abonnement als je buiten de spits reist voor een redelijke prijs (102 euro per maand). Nu kwam ik er kort na aanschaf achter dat meerdere collega's allemaal veel minder betaalde per maand een korting van 30 euro per maand is hierbij vrij normaal (360 euro per jaar). En dat deze collega's deze korting gewoon elk jaar na een telefoontje weer kregen. Ik dus ook maar een telefoontje gewaagd, en ja hoor ik kreeg ook een korting van 20 euro per maand het eerste jaar. Ik kreeg geen 30 euro korting omdat ik nog maar net klant was, hiervoor moest ik een jaar later nog eens bellen. Een jaar verder. Vorige maand kreeg ik een mailtje dat mijn abonnement werd verhoogd naar 105 euro door de btw verhoging. Prima als je daarbij nog elke maand 20 euro korting krijgt. Dus ik weer bellen voor korting.... En nee hoor. Er is geen korting meer mogelijk. Volgens een medewerker kan je maar 1 jaar korting krijgen. Dit is de grootste onzin aangezien er directe collega's van mij jaarlijks deze korting krijgen voor al een aantal jaren lang. Overal acties voor nieuwe klanten maar de mensen die langer dan een jaar een abonnement hebben krijgen dus niks meer. Ik vraag mij af of hier meer mensen last van hebben of hebben gehad. Het lijkt wel of de NS met een soort willekeur werkt.

Gr Erik

3 reacties

Hallo Erik.Kleijer, welkom op onze Community!

In sommige gevallen bieden wij inderdaad een korting aan, maar dit is geen standaard. Ik ontvang graag een privébericht van je, zodat ik het contract even kan bekijken. Zou je mij de volgende gegevens willen sturen?

• Volledig naam
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Reputatie 7
Badge +3
1 jaar een abonnement en dan jezelf een trouwe klant noemen en vinden dat je recht heb op meer korting na 1 jaar?

En inderdaad willekeur, want ik ben al 40 jaar klant en moet nog steeds gewoon betalen voor mijn korting (VDU) en mijn reizen 😉

@Miriam NS met 2 forenzende dochters ben ik wel benieuwd naar die sommige gevallen.
Als iemand contact met ons opneemt vragen we altijd naar de reden van opzegging en kijken we naar de reisgeschiedenis. Op basis daarvan kan het zijn dat een korting wordt geboden. Dit is voor ieder abonnement verschillend en wordt per klant beoordeeld. Ik heb inmiddels de gegevens van TS ontvangen en zal hier naar kijken.

Voor de meelezers: Je kunt ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch kan dit via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Reageer