beantwoord

Korting bij Greenwheels

Reputatie 4
Bij abonnementen staat altijd "Korting bij Greenwheels", wat houdt dat in?
icon

Beste antwoord door Thom 27 juni 2016, 12:11

Niek, die voordelen zijn geringer dan vroeger. Als je een auto huurt bij Greenwheels, betaal je per uur voor de huur. Op dat bedrag krijg je eenmalig 25 euro korting.

Bedenk wel dat je lid moet worden en een borg moet storten van 250 euro.

Greenwheels is wel bijzonder handig want op veel stations en andere plaatsen staan deze auto's, die je desnoods binnen een minuut kunt reserveren, en er daarna mee wegrijden.
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Niek, die voordelen zijn geringer dan vroeger. Als je een auto huurt bij Greenwheels, betaal je per uur voor de huur. Op dat bedrag krijg je eenmalig 25 euro korting.

Bedenk wel dat je lid moet worden en een borg moet storten van 250 euro.

Greenwheels is wel bijzonder handig want op veel stations en andere plaatsen staan deze auto's, die je desnoods binnen een minuut kunt reserveren, en er daarna mee wegrijden.
Reputatie 4
Bedankt voor de info! Ik ben klant bij Greenwheels, nooit geweten dat er voor die registratie een code was. Het moet dus zijn "korting als je een Greenwheels abonnement afsluit".
Reputatie 7
Badge +4
Klopt. Ik ben zelf een jaar lid geweest, zonder contributie als aanbieding, en dat scheelde me ongeveer 60 euro.
Bedankt voor de info! Ik ben klant bij Greenwheels, nooit geweten dat er voor die registratie een code was. Het moet dus zijn "korting als je een Greenwheels abonnement afsluit".

Ik zal eens kijken of wij een aanpassing nodig vinden niek2. Ik kom er op terug.
@Klaas-Jan NS 3 jaar later wordt er nog steeds gesproken over korting maar dit is nog steeds een eenmalige korting voucher (die je op tijd moet gebruiken omdat hij anders verloopt en Greenwheels zegt: pech, zoek het uit).

Denk dat het goed is als het aangepast wordt..
@Klaas-Jan NS 3 jaar later wordt er nog steeds gesproken over korting maar dit is nog steeds een eenmalige korting voucher (die je op tijd moet gebruiken omdat hij anders verloopt en Greenwheels zegt: pech, zoek het uit).

Denk dat het goed is als het aangepast wordt..

Waar kom je dit precies tegen? Als het niet duidelijk is, kan ik altijd een verzoek indienen om dit aan te passen.

Ik kijk nu zelf op deze pagina op onze website. Onderaan lees je:

Heeft u een NS-abonnement? Dan krijgt u € 25,00 rijtegoed als u zich bij Greenwheels registreert. Vul hiervoor na uw registratie de actiecode NSvoordeel9822 in bij Mijn Greenwheels. Let op: de actiecode is 3 maanden geldig, dus wacht niet te lang met verzilveren na uw registratie!

Is dit onduidelijk voor je?

Waar kom je dit precies tegen? Als het niet duidelijk is, kan ik altijd een verzoek indienen om dit aan te passen.

Hier bijvoorbeeld:

https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-vrij.html

Bedankt voor je reactie tridek_ok!

Omdat ik jullie punt snap, heb ik het uitgezet. Ik weet niet of het wordt aangepast, maar er gaat naar gekeken worden. Ik hoop hier snel op terug te komen!
Inmiddels is de info op deze pagina aangepast.
Helaas de door tridek_ok genoemde url nog niet.
https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-vrij.html
Dankjewel! Ik heb het doorgestuurd.

Deze pagina is inmiddels ook aangepast. ☺
Badge +3
Ik zou van "Korting op een deelauto van Greenwheels (eenmalig)" gewoon zoiets maken als "€25 huurtegoed bij Greenwheels".

En oh ja, geen inschrijfkosten dus 'gratis lid worden' mag er ook bij. En misschien een linkje naar ns.nl/greenwheels voor wie wil weten wat Greenwheels eigenlijk is.

En voor wie dat voordeel ook wel wil hebben, de actiecode is dus NSvoordeel9822 😆 (staat erbij op die pagina)

ehhhh... Nee dat is die pagina nog niet... Er staan nogsteeds de oude foutieve tekst.

ehhhh... Nee dat is die pagina nog niet... Er staan nogsteeds de oude foutieve tekst.

Jawel, er is "eenmalig" aan de tekst toegevoegd

Jawel, er is "eenmalig" aan de tekst toegevoegd

Ah check, nu zie ik het. Best knap om de tekst nog onduidelijker te maken dan die al was. De suggestie hierboven van Robert lijkt mij veel duidelijker. Of iets als:

Green Wheels: Eenmalig 25 euro huurtegoed bij registratie Zie ns.nl/greenwheels
Onduidelijker, vind je? Helaas kan ik de teksten zelf niet aanpassen, maar ik leg de suggesties van Robert B voor aan mijn contactpersoon.
Rizana is momenteel afwezig in verband met de vakantieperiode, op dit moment heb ik nog geen verdere updates. Zodra Rizana weer actief is zal zij dit topic weer oppakken.
And I'm back. :)

Ik heb nogmaals een e-mail gestuurd. Wie weet veranderd er nog iets aan de tekst. Als dat het geval is, lezen jullie het hier!
De persoon die hierover gaat is momenteel nog op vakantie. Volgende week hoop ik een reactie te ontvangen.
Omdat het druk is op deze afdeling, is er nog niet naar gekeken. Ze hopen dit spoedig op te pakken. Zodra ik bericht heb, dan laat ik het hier weten.
Bedankt voor het geduld. De laatste aanpassingen zijn gedaan.

Er zijn onder andere linkjes toegevoegd waar verwezen wordt naar deze pagina. Het lijkt erop dat het nu duidelijk en kloppend is. Mocht dat niet zo zijn, dan lees ik het graag terug in dit topic.
Reputatie 5
Badge
Het staat nu ook duidelijk in de nieuwsbrief. :)

Badge +3
Hmm, ik zou het moeten nakijken maar die €25 rij/huurtegoed is volgens mij vrij te gebruiken en niet voor één rit.

Reageer