beantwoord

Korting Dal Voordeel abonnement

• 11 april 2016
  • 2 reacties
  • 472 Bekeken

Hallo NS!

Zeer recent zag ik de aanbieding voor het aanschaffen van een Dal Voordeel abonnement, 29 euro. Mooi dacht ik, die ga ik bestellen zodra mijn Dal Vrij abonnement is afgelopen. Ik zag er nog reclame over hangen in de trein dus ik dacht: oja, die ga ik vandaag bestellen! Maar nu blijkt dat de prijs ineens weer 50 euro is. Dat maakt me toch wel erg verdrietig, te weten dat ik makkelijk 21 euro had kunnen besparen 😞. Is er nog een geldige kortingscode oid?
icon

Beste antwoord door Thom 11 april 2016, 11:03

Gisteren was er een storing en kon er niet besteld worden. Mogelijk is Klantenservice u nog terwille om die reden. 030 7515155. Wel meteen bellen, Ik ben niet in de positie u iets toe te zeggen maar het is het proberen waard. Het scheelt toch weer 21 euro.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gisteren was er een storing en kon er niet besteld worden. Mogelijk is Klantenservice u nog terwille om die reden. 030 7515155. Wel meteen bellen, Ik ben niet in de positie u iets toe te zeggen maar het is het proberen waard. Het scheelt toch weer 21 euro.
Beste Arekusa,

Welkom op het NS Serviceforum. Het was gisteren wel mogelijk om het abonnement nog te bestellen voor €29. Vandaag is dat helaas niet meer het geval, de actie heeft in totaal zo'n 6 weken gelopen. In die periode moest er echt gebruik worden gemaakt van de actiecode. Misschien dat er in de toekomst weer een leuke actie voor je voorbij komt.

Reageer