beantwoord

Korting daluren

• 22 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al jaren het oude voordeel-uren-abonnement. In het verleden veel gebruik van gemaakt. Maar inmiddels rijd ik zelden met de trein. Ik heb geprobeerd telefonisch dit abonnement op te zeggen. De aardige jongen aan de telefoon gaf me een kortingscode voor een flinke korting op het dal-uren-abonnement. Ik heb besloten dit te doen. Maar als ik het abonnement wil omzetten kan ik nergens een code invoeren. Ik heb alle stappen doorlopen in de hoop ergens te zien waar dit kan. Met als resultaat dat dit abonnement in omgezet, zonder de korting. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 22 augustus 2016, 11:20

Welkom op het NS Serviceforum, tigra!

Ik begrijp de reactie van Slidestops, maar wanneer je toch besluit om wel voor het Dal Voordeel abonnement te gaan dan kan je de code die je hebt gekregen in de laatste stap voor het betalen invullen bij Actiecode. Dan wordt het bedrag aangepast! Mocht je het inmiddels al besteld hebben zonder actiecode dan wil ik je adviseren om even contact met oNS op te nemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als ik een tip mag geven; sowieso niet doen, uw kaart heeft veel voordelen ten opzichte van de nieuwe daluren kaart.

U mag nu na 9 uur met korting reizen, ook in de middag spits.
U mag nu in juli en augustus de hele dag met korting reizen.

Dit telt allebei voor het nieuwe abbonement niet.
Welkom op het NS Serviceforum, tigra!

Ik begrijp de reactie van Slidestops, maar wanneer je toch besluit om wel voor het Dal Voordeel abonnement te gaan dan kan je de code die je hebt gekregen in de laatste stap voor het betalen invullen bij Actiecode. Dan wordt het bedrag aangepast! Mocht je het inmiddels al besteld hebben zonder actiecode dan wil ik je adviseren om even contact met oNS op te nemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer