beantwoord

Korting daluren kaart

• 14 februari 2017
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vrouw beschikt over een dalurenkaart en heeft een kortingaanbod ontvangen. Ik beschik al langer over een daluren kaart en heb dit aanbod niet ontvangen. Of het is mij ontgaan. Kan ik alsnog een korting op daluren aanvragen en hoe gaat dat dan?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 februari 2017, 15:26

Hallo hansalbers798, en welkom op het NS Serviceforum.

Je hebt gelijk, soms lopen deze processen door elkaar heen en krijgt de ene reiziger wel een automatisch aanbod, waar de andere deze niet krijgt. Voor jou is dezelfde mogelijkheid zeker te bespreken. Wat ik je wil adviseren is via onze telefonische klantenservice (tel. 0307515155) dit aanbod door te spreken, dan wordt daar gekeken naar de mogelijkheden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Zou het kunnen dat je vrouw NS Extra heeft, waar zij dit extraatje van heeft gekregen?
Reputatie 7
Hallo hansalbers798, en welkom op het NS Serviceforum.

Je hebt gelijk, soms lopen deze processen door elkaar heen en krijgt de ene reiziger wel een automatisch aanbod, waar de andere deze niet krijgt. Voor jou is dezelfde mogelijkheid zeker te bespreken. Wat ik je wil adviseren is via onze telefonische klantenservice (tel. 0307515155) dit aanbod door te spreken, dan wordt daar gekeken naar de mogelijkheden.

Reageer