beantwoord

Korting ex-student

• 27 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Per 1 oktober j.l. heb ik geen recht meer op een studentenreisproduct. Omdat ik toch nog driemaal per week naar colleges moet reizen heb ik een dalvrij-abonnement afgesloten. Nu las ik dat studenten die niet langer gebruik kunnen maken van het studentenreisproduct gratis een jaar lang een dalvoordeelabonnement kunnen krijgen of 50 euro korting op een abonnement naar keuze. Echter heb ik dit abonnement dus al, en kan ik niet via de site ns.nl/uitgestudeerd het abonnement met korting bestellen. Kan de korting op een andere manier verrekend worden?

met vriendelijke groet,

Esther
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 oktober 2015, 21:32

In een eerder geval heeft de klantenservice een passende oplossing geboden in zo'n situatie. Ik raad u daarom aan direct contact op te nemen met de klantenservice, bijvoorbeeld per telefoon op 030-7515155 (24 uur per dag bereikbaar tegen lokaal tarief), om te kijken wat er mogelijk is.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
In een eerder geval heeft de klantenservice een passende oplossing geboden in zo'n situatie. Ik raad u daarom aan direct contact op te nemen met de klantenservice, bijvoorbeeld per telefoon op 030-7515155 (24 uur per dag bereikbaar tegen lokaal tarief), om te kijken wat er mogelijk is.

Reageer