beantwoord

Korting ex-student dal voordeel

• 31 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik ben een ex-student die in juli 2018 is afgestudeerd en zijn student ov op 19 juli 2018 heeft opgezegd. Ik had toen der tijd geen reden om een gratis ''dal voordeel abonnement'' af te sluiten bij de NS, omdat ik weinig gebruik maakte van de trein. Dit is nu echter veranderd en ik wilde gisteren dit product bestellen. Ik zag helaas dat het tot maximaal 3 maanden na het opzeggen van de studenten ov mogelijk is om dit product te bestellen. Dit betekend dat ik 1 week te laat ben om in aanmerking te komen voor dit voordeel abonnement. Mijn vraag is of het alsnog mogelijk is om dit product te bestellen? De kortingscode op de site werkte niet met mijn ov kaart. Ik hoop dat hier alsnog een oplossing voor te vinden is.

Met vriendelijke groet,

Yvar Schellekens
icon

Beste antwoord door Miriam NS 31 oktober 2018, 14:50

Hallo YvarSchellekens, welkom op onze Community!

Jammer dat je hier destijds geen gebruik van hebt gemaakt. De termijn is echt 3 maanden, vandaar dat de code ook niet meer werkt. Je kunt nog een poging wagen via onze Klantenservice, maar ik acht de kans klein. Je kunt dit dan het beste doen via Facebook of Twitter en dan via een privébericht of DM daarbij een bewijs (printcreen Mijn DUO-account) van de datum waarop het Studentenreisproduct is gestopt meesturen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo YvarSchellekens, welkom op onze Community!

Jammer dat je hier destijds geen gebruik van hebt gemaakt. De termijn is echt 3 maanden, vandaar dat de code ook niet meer werkt. Je kunt nog een poging wagen via onze Klantenservice, maar ik acht de kans klein. Je kunt dit dan het beste doen via Facebook of Twitter en dan via een privébericht of DM daarbij een bewijs (printcreen Mijn DUO-account) van de datum waarop het Studentenreisproduct is gestopt meesturen.
Bedankt voor de moeite. Ik ga een poging wagen 🙂.

Reageer