Korting: Flex Dal Voordeel proberen € 3,10 per maand | NS Community
beantwoord

Korting: Flex Dal Voordeel proberen € 3,10 per maand

  • 1 March 2023
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken


NS Flex Dal Voordeel, ik heb dit abonnement gisteren afgesloten. In het bevestigend mail worden de kosten p/mnd vermeld, waaronder de tekst : “Korting : Flex Dal Voordeel proberen € 3.10 p/mnd” Hoezo proberen ? Dit abonnement is eerste drie maanden voor € 2.50 en daarna € 5.60 p/mnd. Kan iemand mij zeggen wat dat proberen inhoud ?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 March 2023, 11:04

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

U kunt de komende maanden tegen een lagere prijs ervaren hoe het abonnement u bevalt. Als het abonnement u niet bevalt, omdat u bijvoorbeeld te weinig reist om er voordeel van te hebben, dan kunt u het opzeggen voordat u de reguliere prijs moet gaan betalen.

De regel die u citeert, is de korting: het verschil tussen de reguliere prijs van 5,60 euro en de prijs van 2,50 euro die u de eerste drie maanden betaalt.

Het kwartje viel na het rekensommetje ik was kennelijk nog niet wakker. Koffie a.u.b.

Dank voor de reacties ! Groet, Qiofanny

Waar is dit abonnement afgesloten, ik zie dat het een aanbieding is voor de komende maanden maar kan de aanbieding helaas niet meer vinden. Kan iemand mij daarmee helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Het aanbod was tijdelijk en is er nu niet meer.

Badge +3

Het aanbod was tijdelijk en is er nu niet meer.

Om precies te zijn, het was te bestellen t/m 5 maart waarna je drie maanden € 3,10 per maand korting krijgt. Eigenlijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten, maar voor bestaande klanten werkte het ook:

 


NS Flex Dal Voordeel, ik heb dit abonnement gisteren afgesloten. In het bevestigend mail worden de kosten p/mnd vermeld, waaronder de tekst : “Korting : Flex Dal Voordeel proberen € 3.10 p/mnd” Hoezo proberen ? Dit abonnement is eerste drie maanden voor € 2.50 en daarna € 5.60 p/mnd. Kan iemand mij zeggen wat dat proberen inhoud ?

Vreemd...ik heb mijn Flex dal voordeelkaart (zonder saldo en dus achteraf de rekening ontvangen) enkele dagen geleden ontvangen en er is al € 5,60 afgeschreven. Ik heb ook niets gelezen over de eerste drie maanden voor € 2,50 maar dat kan aan mij liggen… 

Badge +3

Welkom bij de NS Community @jwr 

De kortingsactie (€ 2,50 voor de eerste 3 maanden) liep t/m 5 maart. Als je de kaart enkele dagen geleden ontvangen hebt was je bestelling waarschijnlijk na 5 maart.

Reputatie 7
Badge +3

Welkom bij de NS Community @jwr 

De kortingsactie (€ 2,50 voor de eerste 3 maanden) liep t/m 5 maart. Als je de kaart enkele dagen geleden ontvangen hebt was je bestelling waarschijnlijk na 5 maart.

Volgens een reactie in een ander topic besteld op 13 maart, dus inderdaad na 5 maart waardoor deze aanbieding niet meer geldig was. Dus helaas te laat. Hou de NS website in de gaten of schrijf je in voor nieuwsbrieven / aanbiedingsmails om te zien wanneer er weer een dergelijke aanbieding waarvan je wel gebruik van kan maken. 

Reageer