Vermoedelijk nadat ik een vervangende OV kaart heb gekregen. bleek mijn korting niet verrekend te worden op mijn treinreizen in de daluren. Ik zag ook geen openstaande bestelling toen ik die wilde ophalen bij de automaat. Hoe kan ik alsnog mijn korting verrekend krijgen over de afgelopen 2 weken dat ik in de daluren met de trein heb gereisd?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag ellmdebruijn en welkom bij de NS Community!
Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook. Waarschijnlijk helpt een reset van het abonnement op de kaart. Er is dan ook gelijk de mogelijkheid om te kijken wat er aan de te veel betaalde kosten gedaan kan worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.