beantwoord

Korting op aanschaf Dal Voordeel abonnement

• 30 april 2014
  • 42 reacties
  • 28545 Bekeken

Laatst was er een aanschafprijs van 29 euro. Nu weer van 50 euro. Ik heb blijkbaar net de aanbieding gemist. Ik word er gek van te weten dat ik 21 euro meer betaal. Wanneer kan ik de aanbieding weer verwachten?
Dan kan ik misschien een keertje proberen met de trein naar mijn werk te gaan ipv met de auto. Want pas met de korting is het goedkoper dan met de auto.
Groeten,
icon

Beste antwoord door Thom 30 april 2014, 17:08

Er loopt nu ook een aanbieding voor 29 euro. Gebruik actiecode 1407.

http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel-spdw.html

Er staat eerst een prijs van 50 euro maar na het invullen van de actiecode wordt de prijs naar 29 euro aangepast. Gek worden, is dus nergens voor nodig 😉 U heeft tot 25 mei de tijd. Succes!
Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er loopt nu ook een aanbieding voor 29 euro. Gebruik actiecode 1407.

http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel-spdw.html

Er staat eerst een prijs van 50 euro maar na het invullen van de actiecode wordt de prijs naar 29 euro aangepast. Gek worden, is dus nergens voor nodig 😉 U heeft tot 25 mei de tijd. Succes!
Reputatie 7
Badge +4
Want pas met de korting is het goedkoper dan met de auto.

Weet u dat wel zeker? Als u al uw autokosten (echt) optelt en ze omzet naar kosten per kilometer, valt dat al heel snel ten voordele van de trein uit.... Maar een dalvoordeelurenabonnement, zoals het officieel heet, kan sowieso vaak ontzettend kosten besparen en nog dik ook, zeker voor dit lage bedrag.

De trein kent geen afschrijving, renteverlies of rente op leningen, brandstofkosten, onverwachte reparatie, parkeergelden, verzekering en soms torenhoge kosten voor de APK, om maar eens wat herkenbaars te noemen.....
Maar een dalvoordeelurenabonnement, zoals het officieel heet,

Zoals je op [url=http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-voordeel.html[ deze pagina [/url] kunt zien is de officiële benaming Dal Voordeel abonnement.

De naam van het oude Voordeelurenabonnement lijkt er wel erg veel op.
Reputatie 7
Badge +4
Dat abo mis ik kennelijk te erg, Hans 😉
Heren,

dank voor de snelle reacties. Mijn vraag is opgelost. Op de een of andere manier kwam ik via de NS-site alleen maar op webpagina's waar alleen 50 euro stond en geen korting. Ik ben dus erg blij dat ik de vraag gewoon gesteld heb.

Op de vraag of de auto echt goedkoper is........Ik moet de auto voor prive toch hebben. Dus vele kosten reken ik niet mee als ik bepaal hoe duur het is om naar mijn werk te rijden. Het komt dus neer op benzine en wat extra onderhoud en afschrijving (zeer nihil bij mijn auto van 1500 euro).
Welkom op het forum pmachielsen!

Het antwoord van tomprins is inderdaad correct: het Dal Voordeel abonnement is voor €29,- aan te schaffen door actiecode 1407 te gebruiken. Alvast veel reisplezier gewenst met je nieuwe abo!

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
En rara... wat is de kortingscode nu?
Ik gokte net en het was 1408
LOL!
nog steeds 29 euro dus!
Reputatie 4
Badge
En rara... wat is de kortingscode nu?
Ik gokte net en het was 1408
LOL!
nog steeds 29 euro dus!

Niet nog steeds, maar alweer. :8
Reputatie 7
Badge +4
Mooi dat je goed gokte maar het was nergens voor nodig, de code wordt gewoon vermeld.:D Het nummer wisselt per aanbieding en het goede antwoord van 30 april sloeg op de code die toen gold.
Hallo NS,

Wanneer geldt de korting weer van het Dal Voordeel Abonnement?

Gr, Asma
Hallo NS,

Wanneer geldt de korting weer van het Dal Voordeel Abonnement?

Gr, Asma

De laatst gehouden actie is nog maar net afgelopen (3 augustus).
Zal dus nog wel een tijdje duren vooralsnog NS weer met een nieuwe actie komt.
Ook NS medewerkers op dit forum zullen dat nog niet weten.

Mijn gevoel zegt (voor wat het waard is) dat het best wel eens tot 2015 kan duren alvorens er weer een actie komt met het Dal Voordeel abonnement.
Beste Grazia Di Lina, de actie met het Dal Voordeel is inderdaad net afgelopen. Ik weet niet wanneer er weer een actie gehouden zal worden met het Dal Voordeel abonnement.
Reputatie 2
Zie dat dit topic al wat verouderd is, maar zie in de zijkant van Treinkaartjes-actie.nl opnieuw een Dalvoordeel abonnement voor € 29,- per jaar (het eerste jaar).
Reputatie 7
Badge +4
De actie is er weer via de koninklijke weg. Aanvankelijk lijkt het dat mensen 50 euro moeten betalen maar na het invullen van code 1436 aan het eind, verandert de prijs in 29. De code is geldig tot 17 november 2014.

Klik hier voor extra informatie over dit aanbod.
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar ik ben eind augustus afgestudeerd en kreeg toen een mail dat ik nog 3 maanden na het stopzetten van mijn studentenreisproduct gratis een dal voordeeluren abonnement zou kunnen afsluiten. Wegens vakantie etc heb ik dat niet meteen gedaan, ik had toch genoeg tijd, dacht ik, en mijn OV-chipkaart zou half september verlopen. Nu heb ik een nieuwe OV-chipkaart maar toen ik zojuist van de actie gebruik wilde maken, kreeg ik de melding dat deze is verlopen, terwijl op de pagina voor ex-studenten nog steeds staat dat het binnen 3 maanden kan. Hoe zit dit en hoe krijg ik alsnog de korting?
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar ik ben eind augustus afgestudeerd en kreeg toen een mail dat ik nog 3 maanden na het stopzetten van mijn studentenreisproduct gratis een dal voordeeluren abonnement zou kunnen afsluiten. Wegens vakantie etc heb ik dat niet meteen gedaan, ik had toch genoeg tijd, dacht ik, en mijn OV-chipkaart zou half september verlopen. Nu heb ik een nieuwe OV-chipkaart maar toen ik zojuist van de actie gebruik wilde maken, kreeg ik de melding dat deze is verlopen, terwijl op de pagina voor ex-studenten nog steeds staat dat het binnen 3 maanden kan. Hoe zit dit en hoe krijg ik alsnog de korting?

Welkom op het forum Kawo! Ik wil je aanraden om even te kijken of je aan de voorwaarden voldoet die in dit topic zijn genoemd.
Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Ik ben bang dat dit komt omdat ik een nieuwe OV-chipkaart heeft waar nooit een studenenreisproduct op heeft gestaan. Kan dit de oorzaak zijn? Kan ik dan nog wel de korting krijgen? Zoals ik al eerder zei, verliep mijn oude OV-chipkaart half september dus had ik deze praktisch niet kunnen gebruiken.
@Kawo Zou je je gegevens kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik kijken waarom je nog steeds die melding krijgt.
De actie is er weer via de koninklijke weg. Aanvankelijk lijkt het dat mensen 50 euro moeten betalen maar na het invullen van code 1436 aan het eind, verandert de prijs in 29. De code is geldig tot 17 november 2014.

Klik hier voor extra informatie over dit aanbod.

Weet u ook wanneer er weer een nieuwe actiecode vrij komt???? Ik wil graag ook die korting ontvangen, omdat ik geen recht meer heb op de studentenov, maar wil graag 29 betalen als het mogelijk is.
Reputatie 4
Badge
Dat wordt nooit bekend gemaakt maar is doorgaans 2/3 keer per jaar. Als dit de eerste keer is dat je je studenten-ov stopzet kom je wellicht in aanmerking voor een gratis DalVoordeel.

http://www.ns.nl/reizigers/acties-en-uitjes/acties-en-uitjes/aanbod-ex-studenten.html
Je kunt inderdaad gebruikmaken van het Uitgestudeerden-aanbod, Mellanie. Gert-Jan G heeft je de link daarvoor gegeven, daar vind je info om Dal Voordeel zelfs het eerste jaar gratis te krijgen.
Voor nu kan ik je nog niet zeggen wanneer er weer een Dal Voordeel-actie met korting komt.
Beste Stephan NS,

ik heb hetzelfde probleem als Kawo, als ik de actiecode invoer als langstudeerder dan krijg ik de foutmelding dat de actiecode is verlopen. Wat moet ik doen?
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als AS91 en Kawo. Ook ik krijg dezelfde foutmelding als ik de actiecode invoer. Ben vorige maand afgestudeerd en heb mijn reisproduct afgelopen maandagmorgen stop gezet.
Reputatie 4
Badge
Het duurt soms wat langer dan 48 uur voor de code actief is. Daarnaast kun je geen gebruik maken van de actie als je je studentenreisproduct in de afgelopen 2 jaar eerder hebt stopgezet bijvoorbeeld i.v.m. wachttijd, buitenlandvergoeding of bijverdiensten omdat de drie maanden actieperiode toen ook automatisch is ingegaan.
Is er toevallig op dit moment ook een code? Mijn vrouw heeft wel zo'n kaart, krijg je als gezin geen korting?

Reageer