beantwoord

Korting op aanschaf Dal Voordeel abonnement

• 30 april 2014
  • 42 reacties
  • 28530 Bekeken

Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hugo, er is op dit moment geen actie, dus ook geen code. De prijs is normaal, 50 euro. Bij het Dalvordeelabonnement bestaan geen mogelijkheden zoals een bijabonnement voor gezinsleden.

NS kondigt deze acties ook niet aan.
Dank voor je reactie Tom. Dan houdt het helaas op, wie weet als er ooit weer een aanbieding komt.
Reputatie 7
Badge +4
29 euro is natuurlijk leuker dan 50 euro betalen maar een dalvoordeelabonnement kan echt heel snel uit, ook als je de standaardprijs betaalt. 40 procent korting telt snel op.
Dat klopt. Maar dan reis ik net zo goed met mijn vrouw mee nu en dochter. Ik gebruik sporadisch de trein, vandaar dat ik ook alleen het dalvoordeelabonnement moet korting zal aanschaffen. We wachten gewoon af.
Goede morgen wil samen met mijn vrouw met de trein gaan reizen middels een davoordeelabonnement, nu lees ik dat er steeds aanbiedingen zijn via de ns. De vraag is of er op dit moment zo'n actie is of dat er spoedig een te verwachten is.
Reputatie 7
Badge +4
Die is er helaas niet. Je zult de normale prijs moeten betalen. NS kondigt deze acties slechts kort van te voren aan en er is niets van te zeggen wanneer die weer komt. Overigens kan het met de huidige prijs ook al snel uit als je regelmatig met 40 procent korting in de daluren reist. Zestigplussers kunnen er nog zeven dagen vrij reizen aan koppelen. Je mist nu 21 euro korting maar die heb je vaak snel terug.
Die is er helaas niet. Je zult de normale prijs moeten betalen. NS kondigt deze acties slechts kort van te voren aan en er is niets van te zeggen wanneer die weer komt. Overigens kan het met de huidige prijs ook al snel uit als je regelmatig met 40 procent korting in de daluren reist. Zestigplussers kunnen er nog zeven dagen vrij reizen aan koppelen. Je mist nu 21 euro korting maar die heb je vaak snel terug.

Dan wachte we gewoon op betere tijden.
Reputatie 7
Badge +4
Bedenk dat je tijdens dat wachten geen korting hebt 😉
Is er alweer een nieuwe code beschikbaar? 50 euro is behoorlijk aan de prijs.
Reputatie 7
Badge +4
Nee, die is er niet en wordt niet of slechts heel kort van te voren aangekondigd. Het is ook niet zeker of die actie er weer komt, al is dat wel te verwachten.

Uw aanschaf kan nu uit als u voor 125 euro of meer per jaar verreist.
Wie weet de huidige kortingscode bij een dalvoordeelabonnement
Reputatie 7
Badge +4
Pedro, die is er helaas niet. Het is wachten tot er weer een actie komt. Een oude code zal niet werken.
Komt deze actie nog dit jaar ? in welke maand waarschijnelijk?
Allen, op voorhand is niet bekend wanneer een actie komt. We kunnen dus helaas niet melden wanneer er weer een abonnement tegen een gereduceerd tarief beschikbaar is. Wanneer er een actie is, kun je hier via de webshop op NS.nl gebruik van maken. Een code via dit topic is dan niet nodig.
Aah jammer! nou wij wachten nog even tot november en hopelijk komt die actie tegen die tijd :)
bedankt voor het antwoord
Ik hoop het ook!
Reputatie 7
Badge +4
Aah jammer! nou wij wachten nog even tot november en hopelijk komt die actie tegen die tijd :)
bedankt voor het antwoord

Bedenk wel dat een abonnement met de huidige prijs van 50 euro ook al uit kan als je voor 125 euro aan kaartjes koopt voor reizen die je normaal in de daluren of in het weekend zou afleggen. Het is al snel voordelig. Bij een prijs van 29 euro is dat uiteraard wel eerder het geval, bij 72,50. Je kunt ook dief zijn van eigen portemonnee als je de vijftig euro niet betaalt.

Reageer