beantwoord

Korting op Dal Voordeel abonnement

• 7 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 1314 Bekeken

ik wil een dal uren voordeel abonnement kopen. De Ns stuurt me vaak een aanbiedingsenvelop met een ns actie daluren voordeel abonnement. Zo'n voordeelurenabonnement kost normaal 50 euro's, met korting krijg je 40 procent korting waardoor je voor het eerste jaar 29 euro's betaalt in plaats van 50 euro's. Hiervoor heb je een kortingscode nodig die je bij het afrekenen in mindering wordt gebracht. Via internet kan ik geen kortingscode NS voordeeluren abonnement. Hoe kom ik aan een kortingscode voor een NS..daluren voordeelabonnement?
icon

Beste antwoord door Hertog 7 oktober 2014, 01:14

Er is op dit moment geen actie waarbij een Dal Voordeel Abonnement tegen een speciale prijs wordt aangeboden. U hebt dus terecht tevergeefs gezocht naar een actiecode.

Of en zo ja wanneer er eventueel weer eens een speciale aanbieding komt ligt op dit moment nog in de schoot der toekomst verborgen.

Wilt u dus op dit moment een Dal Voordeel Abonnement aanschaffen, dan kan dat alleen tegen de normale prijs van €50.
Bekijk origineel

2 reacties

Er is op dit moment geen actie waarbij een Dal Voordeel Abonnement tegen een speciale prijs wordt aangeboden. U hebt dus terecht tevergeefs gezocht naar een actiecode.

Of en zo ja wanneer er eventueel weer eens een speciale aanbieding komt ligt op dit moment nog in de schoot der toekomst verborgen.

Wilt u dus op dit moment een Dal Voordeel Abonnement aanschaffen, dan kan dat alleen tegen de normale prijs van €50.
Hallo Mariarocha271,

Zoals Hertog al aangeeft is er op dit moment geen actie waarmee je korting kunt krijgen op het Dal Voordeel. Wil je nu een Dal Voordeel aanschaffen dan kost het abonnement €50 of je kunt wachten tot er weer een aanbieding komt.

Groet,
Marjan

Reageer