beantwoord

Korting op tussentraject?

• 9 april 2018
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ivm vakantie wil ik mijn trajectabonnement aanpassen naar de goedkoopste afstand. Als ik nu van Amsterdam Zuid naar Amersfoort Schothorst reis en mijn trajectabonnement op Baarn - Hilversum Media Park zet. Krijg ik daar dan korting op (ookal check ik in op andere stations en is dit een tussenstuk)?
icon

Beste antwoord door Momo 9 april 2018, 20:40

Wanneer je hem naar echt de allergoedkoopste afstand wilt aanpassen dan kun je kiezen voor Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom. Dat is per maand €29.10 terwijl Baarn - Hilversum Media Park €56 is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je buiten de spits incheckt krijg je korting ja. Let wel op dat je jr traject vrij niet onbeperkt kan wijzigen en dit alleen op de ingangsdatum kan doen en dat het minimaal een maand geld
Reputatie 7
Badge +3
Wanneer je hem naar echt de allergoedkoopste afstand wilt aanpassen dan kun je kiezen voor Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom. Dat is per maand €29.10 terwijl Baarn - Hilversum Media Park €56 is.
Reputatie 6
Badge +1
Als je met Baarn-Hilversum toch Amersfoort-Amsterdam Zuid gaat reizen ben je relatief duur uit, je betaalt dan los én Amersfoort-Baarn én Hilversum Amsterdam. Dat is dus relatief duur.
Als u moet kiezen, kies dan of het traject dat Momo noemt, of kies het begin februari eind van het traject (bv. Schothorst - Amersfoort).

Reageer