beantwoord

Korting voor afgestudeerden werkt niet meer?

• 11 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Afgelopen februari heb ik mijn diploma behaald waardoor ik nu het reisproduct heb waarbij je 40% korting krijgt in de daluren wat ze als cadeau aanbieden aan ex-studenten. Nu heb ik afgelopen vrijdag van Groningen naar Nijmegen gereisd en aangekomen op bestemming zag ik dat ik de volle ritprijs had betaald. Ik heb om 13.45 ingecheckt, dus dit valt gewoon onder de daluren. Ook weet ik zeker dat die 40% korting op die ov-pas stond. Iemand enig idee hoe het kan dat ik toch de volle ritprijs heb betaald?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 11 augustus 2019, 13:27

Hallo ML1996, welkom op de NS Community.

Je hebt niet automatisch na het behalen van je diploma korting op je kaart staan. Je dient daarvoor een Dal Voordeel abonnement te bestellen, dan met de actie het eerste jaar gratis is. Als je het abonnement op je kaart hebt staan, in de daluren bent begonnen aan je reis maar geen korting hebt gehad, dan gaat er iets fout. Het is het makkelijkst om de klantenservice even naar je abonnement en reishistorie te laten kijken. We zijn 24/7 bereikbaar via Twitter en Facebook. Laat je even weten wat eruit komt 🙂?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Weet u zeker dat u zowel in Groningen als in Nijmegen bij NS en niet bij Arriva hebt in/uitgecheckt?
Hallo ML1996, welkom op de NS Community.

Je hebt niet automatisch na het behalen van je diploma korting op je kaart staan. Je dient daarvoor een Dal Voordeel abonnement te bestellen, dan met de actie het eerste jaar gratis is. Als je het abonnement op je kaart hebt staan, in de daluren bent begonnen aan je reis maar geen korting hebt gehad, dan gaat er iets fout. Het is het makkelijkst om de klantenservice even naar je abonnement en reishistorie te laten kijken. We zijn 24/7 bereikbaar via Twitter en Facebook. Laat je even weten wat eruit komt 🙂?
Reputatie 7
Badge +2
Je hebt nadat je SRP stopte, een dalvoordeel abonnement met ex-studentenkorting aangevraagd en de bestelling op je kaart gezet bij een automaat?

En dit is de1e reis met dalvoordeel? Zijn eerdere reizen wel goed gegaan? Neem contact op met de klantenservice, zij kunnen met je meekijken wat er fout is gegaan

Mocht je nog geen dalvoordeel met ex-studentenkorting hebben aangevraagd, dan is dat nu niet meer mogelijk. Dit kon tot 3 maanden nadat SRP gestopt was.

Reageer